|
|
|
|---|---|
|
Jaha, då gick man miste om ett komplett Alpina B2S slidmatningssprut igen då, någon slantade upp 5 siffrigt belopp i Euro...säljaren avslutade auktionen i förtid på E-bay... Länk | |
| Är det så satans dyrt? över 90000 kr? | |
| Men hade Du börjat bjuda så kunde han väl knappast kunnat avsluta i förtid. | |
|
Jodå, det händer titt som tätt på E-bay. Sprutet ligger ute igen, får se om det säljs eller dras tillbaka igen. Gissningsvis hamnar det runt 60-80 000kr, det gjorde förra sprutet. /Johan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Å herrej**lar! Bra sugen va Johan!? Mvh Patrik |
| Jo, jag har letat efter ett sånt här sprut i många år, det är dock som vanligt en sak som fattas, pengar...Tycker inte det är värt de summor som de säljs för, men det är riktigt häftiga prylar om man vill bygga något i 70-talsstil. | |
|
Coola grejer, Får man va nyfiken och fråga vad du vill sätta det på för kärra? Jag har haft en egenbyggd anläggning på min 02a, men det är lite väl jobbigt på gatan, så för tillfället har jag webrar på. Du kan ju även kika på racecarsdirect.com, dyker upp kul grejer där åxå. Mvh Mikael |
|
|
E9, men det kommer nog aldrig att hända på grund av priserna på prylarna. /Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.