|
|
|
|---|---|
fredde 7 |
Hej! Har du sålt M5:an...isåfall, vad fick du..vore kul att veta eftersom jag och andra spekulerat och haft diskusioner.. |
| Den är såld, pris vet jag inte. | |
|
Bilen är som 328CIA säger såld. Jag vill med respekt för nya ägaren inte skriva vad han har fått ge. Men det prisförhandlades med nästan daglig kontakt i en vecka innan båda var överrens =). Nu orsakar just denna sömnlösa nätter och har så gjort sen 3 veckor tillbaka; Länk There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Fredde7: Vad har ni spekulerat på? Vore skoj att veta. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
fredde 7 |
Ok... Kan förstå att MB:n ställer till det..sjukt snygg...men du vet väl att det är grabbarna "utan hjärna som kör bil med stjärna;) |
fredde 7 |
Herr gaspedal: med spekulerat syftar jag på trådarna här på Autopower först och främst...Din M5:a såg och verkade helrätt, men jag vill ändå påstå att det är köparens marknad och då borde den gå att köpa för ca:200kkr.. Så med andra ord tror jag du fick 200kkr och fick bjuda på full tank.... |
|
Då är jag med =). Slängde upp lite bilder på garaget.org Länk Hoppas det är okej med nya ägaren, annars får denne skicka ett P.M så tar jag bort den. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Säg som det var, M5an hade för lite hk och inga M3-gälar:)) Välkommen till Sindelfingen-träsket:) Mvh Asken |
|
|
Den nye ägare tycker att prisdiskussionerna var trevliga :-) Mercan ser ju kalasläcker ut, men jag är glad att det inte sitter gälar på M5'an. Jag lägger in bilen i mitt galleri och snor - förhoppningsvis med Gaspedalens överseende - några av hans bilder. Vad det lider lägger jag väl upp egna bilder och då kanske på det nya emblemet jag satt dit... uppochner = "W///" ... eftersom jag heter något som börjar på W - kul va ;-) |
|
| Kul med en till M-bil i västerås ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.