|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag beställde en sådan mätare som det var länkat till här (Beltronics Vector FX2) från en firma på amerikanska ebay. Leverans på under 2 veckor från det att ordern var lagd. Helt OK... Jag har bara testat den lite på min 523:a än men den ger helt klart trovärdiga resultat. 0-100 tider på mellan 9-10 sek och uppskattade hk på mellan 160-180 hk. Då har jag testat lite olika på plan väg samt med och motlut för att se hur mycket siffrorna skiljer sig. Kommer även att användas till g-kraftmätningar till sommaren när lekbilen kommmer fram. Helt klart en kul pryl! :-) |
|
Angeleyes |
Jag har fortfarende inte hämtat ut min. Visade sig att jag slarvat bort postlappen. fick en påminnelse i går, ska hämta paketet på Måndag. GE: Glädjer mig att den verkar funka bra...ser fram emot att testa den!:) |
|
nån som testat den mer? har en liggandes på posten oxå. // M.V.H. Daniel |
|
| Ni som beställde den, har den funkat bra? | |
|
Angeleyes. Du skrev... ______________________________ de där måste vara den mest 'overpriced' prestandainstrument jag någonsin sett! Vill man gå steget längre och få grafisk info etc. så kan är denna definitivt att rekommendera. [LÄNK] _______________________________ Vilken menade du var 'overpriced' ?? Vericom som jag länkade till? Om så, förklara gärna varför!? Jag vet att den kostar mycket pengar, men det kan ju finnas anledning till det, och det är ju inte det samma som du skrev, mest 'overpriced' mätinstument du någonsin sett.... Dr Tinnitus Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.