|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
jag kommer :) |
|
| jag tar med kamera också... ni andra får också göra det :) | |
|
Grabbar roligt med en liten träff, om man kommer från västerås e18 hur hitta jag lättast till järva krog (statoil) ? Kanske kommer förbi ( Dennis H smg vs manuell ;) |
|
|
cado; kul! då kommer d80´n gå varm! vägbeskrivning, kolla lite på eniro, annars så är det ju bara att åka e18 mot solna typ, sen när du kan åka på e4an så är du framme :P |
|
| Oke dyker nog upp till 15.30 kan ej tidigare hoppas ni är där ;) | |
| cado, vi väntar så snällt :) | |
| Ahmen rackarns att man är upptagen idag och inte såg detta tidigare. Hoppas att ni har fler träffar :) | |
|
Upp med bilder så fort som möjligt!! Vill se vad man missar! |
|
|
Sorry grabbar kunde inte komma men fösökte verkligen att göra det. Kllär på mig och är redo att komma går ner till parkeringen och vad ser jag JO nån jävel har brutit in sig i min andra bil och snott stereo bla Får se till å komma nån annan dag ;) |
|
|
Bilar som deltog idag: M3 csl(felixrs), M3-05 CP(DennisH), M3-02(Broklyn), 2 st 850(den ena: Askens), 2 st 325i E36 som var väldigt fina (stylade: den ena: lukas.b). Vi åkte ut mot vaxholm i caravan till en restaurang där och käkade en väldigt god pasta. Efter det drog vi på ordentligt på bogesundsleden (känd MC-sträcka) Väldigt mycket kurvor och krön. Det var väldigt lite bilar vilket gjorde denna sträcka till dagens höjdpunkt. Hoppas det blir fler gånger.. cado: synd att du inte kom. Vi hade ju kunnat slå hål på en myt:-) M.V.H Dennis |
|
| haha, synd att man var så jävla bakis bara :) | |
|
Tack för en trevlig dag =) Även fast man låg i lä mot övriga deltagares bilar =) //Salis |
|
|
DennisH Synd verkligen att jag inte kunde komma var ju på väg å allt och så ser man min uppbrutna ford kombi på parkering suck. Nästa gång kommer jag, du får se till å komma till västerås ocskå verkar bli något i slutet av april ;) |
|
|
Tack för en mycket trevlig eftermiddag, alla som kom! Förutom förvånande blickar från alla Svennar i diverse japs på Statoil Järva krog med 7 parkerade BMWs var nog sistagångsväljarens(man +75år) blick då vi alla kvarvarande 6 parkerade på torget vid rondellen i vaxholm(där alla mc brukar ställa sig, invid korvmojen) för fotografering det bästa. Bilderna med vattnet i bakgrunden och galningen som kom på en vattenscooter blir klockrena. MaximilianNo1:s 850 var riktigt fin av det jag hann skåda, den lilla hoppande pincherråttan(har den inbyggd studsfunktion??) var inte fullt så social som dess ägare. Nästa gång blir det korvbit med som muta... Den 2 E36:orna var det grymt mycket timmar lagda på för att göra iordning speciallösningar. Även om min smak för styling är åt det mindre diskreta sorten(läs stänkskydd, originalparaply och kromade avgaspipor) så var det kul att se att det finns galna människor även i yngre åldrar som gillar finish:)) Tävlingen om SM i människan som gav bakfyllan ett ansikte var hårfin mellan servitrisen på Ristorante Portobello och Brooklyn. Brooklyn vann p.g.a. avsaknad av smink:) Tävlingen om bäst puts vanns i hästlängder av Brooklyn, riktigt Asken-skick där. Köra 850 på Bogesundsvägen gick bra, 2.2 ton Pantzer-faust går dock betydligt bättre på 18" Sommarmackor än 16" Dubbfria slingerpuckar, bakvagnen verkade ha tittat på Lets Dance men M3orna hängde på finfint:) Summa summarum: Jättekul och det kom ungefär dubbelt så många som jag förväntade mig. Vi kan nog tänkas få rabatt nästa gång vi går till Portobello, jag nosade lite på möjligheten. Missa inte träffen på kärsön den 5/4 och klassikern putsträffen hos Dr Jörgen den 15/4. Se separata trådar för mer info. Lukas.b skulle lägga upp bilderna på en server, får hoppas han länkar in här i tråden för det var en syn i vårvädret. Felixrs: Tack för provsittningen, du är sprider illvilliga tankar i mitt huvud långt efteråt.... Mvh Asken Med skitigaste bilen på träffen och enda med vinterdäck:) |
|
|
Alla bilar var grymt fina. Vissa renare än andra dock:-) Blir till att tvätta på Tisdag... Prestandamässigt skijde det ju en del som "salis" skriver, men intresset för BMW var ju gemensam nämnare vilket är det viktigaste...Vissa bilar hade ju också ganska feta ljudanläggningare:-) M.V.H Dennis |
|
|
Tack för en trevligt dag !!! här är några bilder :) Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack för bilderna lukas... Fina!! M.V.H Dennis |
|
|
Helt underbar dag.....:-) Och så fick man ta ut pärlana för första gången. Asken: Bara att köpa...om inte jag har fel så ligger det 2 st till salu här på "säljes" Detta skall vi göra igen...... |
|
|
Felix: Du hade ett grymt ljud i bilen.... Hälsa Paul att han har en M3:a att testa det där bolt-on-kittet på om han vill.... Uppdatera i profilen på vilken bil du äger..... Kommer nog förbi dig nästa vecka. Kollat om det finns tid för rekonden? Slutet av april vore ju grymt... Håller med om att det var grymt kul igår.... M.V.H Dennis |
|
| ja det var trevligt. får vi göra om igen, då kanske jag fått på alla delar också ;D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.