|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! I samband med att Schmiedmann öppnar sin första butik i Sverige skulle vi vilja bjuda in alla AutoPower medlemmar. Det kommer att vara en mängd med olika special erbjudanden på olika produkter. Eventuellt så kommer det även att finnas möjlighet att testa sin Bmw på dyno-tester! Vill du höja effekten i din Bmw med mappning någon av dessa dagar? Skicka ett mail till: info@schmiedmann.se Detta evenemang kommer att arrangeras vid Schmiedmanns butik på Varlabergsvägen 21 i Kungsbacka. Välkomna! www.schmiedmann.se | |
|
Hmm...synd att de var samma helg som Bmw springbreak på Mantorp, skulle vilja mappa min :( Kostar en mappning?? cirkus! //Magnus Tolf |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tolfan! Går den inget bra? Skulle rekommendera dig att inte mappa om originalmappen i 3.8:an. De få hästar du hittar kan kosta en hel del om motorn går för varm med för lite bränsle som kylning. Ett av de vanligaste orsakerna till rasen på 3.8:an,är just smälta kolvar pga för lite bränsle och därav kylning,oftast i samband med chippade maskiner! Motronicen är konstruerad att strypa bränsletillförseln vid motorbromsning med,värt att tänka på om du motorbromsar från högre varvtal. Mvh Patrik |
|
Kostnaden är beroende på bil, motor, modifikationer osv så skicka ett mail till info@schmiedmann.se med info om bilen så återkommer vi med besked. Ha de! www.schmiedmann.se |
|
|
Hmm.. Det kan vara nåt! Är det några tider att passa? 10-16 eller nåt sånt? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Kul - har ju smurfat en del på den danska versionen... Dyker nog upp:-) /Magnus Min nya: Länk |
|
|
Kul att ni kommer! Vi hade tänkt oss 10-17 under dessa öppnings dagar. Om det är en massa folk kvar vid stängning så har vi nog öppet så länge det är folk där. Men vi stänger tidigast 17.00 alltså. www.schmiedmann.se |
|
|
Glömde skriva med i första inlägget: Vi kommer att ha upp till 30% rabatt på vissa produkter om man beställer eller köper varan i butiken 1-3 Maj. www.schmiedmann.se |
|
|
Dynotest är intressant! Vad kostar det och ska det förbokas? Mantorp är 2-3 så 1:a Maj borde passa bra! Sedan direkt vidare till Mantorp med vetskap om hur mkt effekt man verkligen har. :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Hej! Det var tyvärr inte möjligt att få hit dynon men det finns mängder med bra erbjudanden och trevliga aktiviteter på öppningen. 1:a Maj så kommer det att vara mer som en träff då vi kommer att ha utställning med "peoples choice" så anmäl era bilar! Första pris är 1000kr i butiken. Missa det inte!!! www.schmiedmann.se |
|
|
Anmälan till utställningen och tävlingen om 1000kr i butiken görs på mail: info@schmiedmann.se Mvh Viktor www.schmiedmann.se |
|
|
Hej!! Var kollar man varor som man kan beställa?? |
|
|
Tjena! 1:a Maj öppnar den svenska sidan men tills dess är det www.schmiedmann.com som gäller. Där hittar du alla produkter. www.schmiedmann.se |
|
|
Nu kom jag på vad jag vill ha från Schmiedmann... :) Alulister intriört hade varit trevligt. Det borde vara MATE39MFMB om jag förstår hemsidan rätt. Hur kommer prissättningen vara i Sverige? Kostar DKK 3,299,00 exkl moms. Kommer såhär bilspecifika prylar vara rabatt på under öppningsdagarna? Eller är det top secret? :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Det är så att det skiljer välidgt olika på beroende på vårat inköpspris o.s.v. Men vi har sagt att vi ska kunna ge så mycket rabatt som möjligt under öppningen så kom förbi så tar vi fram ett bra pris till dig. www.schmiedmann.se |
|
|
Nu börjar det närma sig. Har fått besked om att Schmiedmann i Danmark kommer med tre av sina projekt bilar. Bl.a. en 330 E46 Kompressor (M3 Cab replika) www.schmiedmann.se |
|
|
Det ser vi fram emot! Hoppas jag hinner få klart min ESS kompressorinstallation så kommer jag också ner. Kul att se olika kompressorinstallationer. Har inte sett någon före min egen. :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Hehe okok.. Hinner tyvärr inte klart med min vilket är tråkigt som fan men så e de :) www.schmiedmann.se |
|
|
Lite väl blött ute idag, försöker komma förbi en sväng efter jobbet imorrn istället... /Magnus Min nya: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.