|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet av det systemet, blir det någe "brum"? Mitt orginal har börjat ge upp så det är byte på gång, vore kul med lite mera v8-sång. | |
|
Hej har ett ferrita rostfritt på min 750 och det gör inte mycket väsen av sig, allså tyst som man vill ha på en 750. mvh Björn |
|
| Hos Ferrita kan du "designa" ljudet som du själv vill ha det. Det bästa är om du själv kan ta dig till deras monteringsverkstad i Köping (ca 15 mil från Stockholm). Vet ej om du har kollat pris, men det ligger på 7500:- monterat och klart. | |
|
Ferrita har monteringsverkstäder över hela landet, både ljud och design går att styra upp efter önskemål. Surfa in på beam.at/bimmer |
|
| Enligt Ferrita själva så finns det endast färdigbyggda system (säljs över disk) till några 325 samt 518 E28. Övriga system byggs på plats hos dem i Köping. Läs själv på www.ferrita.se ! Snackade själv med en av deras utesäljare i höstas och han sa det samma. Sen är det ju möjligt att någon verkstad utnyttjar möjligheten att köpa lösa rör av dem och snickra ihop ett system. Skulle nog i det fallet föredra att Ferrita själva får bygga det på plats. | |
|
Jo, jag har redan bokat tid i Köping. Tänkte mest på om det var någon som har systemet på sin 3.0 v8 och hur det låter, men det blir ju Ferrita hursomhelst. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.