|
|
|
|---|---|
|
Hej! Nån som vet var man får tag på en rep handbok till en 530 -93:a med V8:an....lyckas inte hitta någon...tack på förhand..... | |
![]() 13.409 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Bentley BMW 5-Series Service Manual Länk täcker även in denna motor. Den går dock inte in på djupet på motorrenovering - de tar aldrig ut kolvar och dylikt. Men det var du kanske inte ute efter - eller? |
|
Den kan även hittas på ebay har en skälv och kan bara säga att den är värd pengarna |
|
|
kolla här [url=Länk Download Link[/url] |
|
| www.reggle.com/98545891 | |
| ok...tackar o bockar för tipsen...och nä..hade inte tänkt mig nån större motorrenovering...:)....men ska försöka få tag i en handbok...kanske man slipper göra allt för mkt fel vid hemmamekandet...så tack igen... | |
|
filen går att ladda ner nu.copy past bara på: www.reggle.com/98545891 |
|
|
att man inte viste detta före man köpte sin egen bok hade ju sparat en del pengar, har laddat ner den och jämnfört med boken det är en klockren kopia skall bränna den till garagedatorn så slipper man få oljiga fingrar i boken Tack för tipset protos |
|
| Tackar....helt suveränt....har laddat ner o kollat...helt perfekt....o innan jag hade hunnit beställa en bok....perfekt....tack igen... | |
|
Hej hej! Mitt första inlägg :) Har precis varit och köpt en 530i -93 och skulle bli så glad om någon vet var jag kan få tag i en servicemanual/rep.handbok till denna. Länken ovan fungerar tyvärr inte längre. Finns det någon vänlig själ där ute som har en annan länk som funkar? Annars kanske någon kan tänka sig att skicka över msn? Mvh Scinner |
|
| Ingen? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.