AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.126

325:an smälld

Ikväll smällde Jag med ett rådjur. Skönt är att djuret dog direkt.
M-fronten på bilen är saftigt demolerad, kylaren pyser och huv o hö skärm är mer än lovligt skeva.

Kul på en 5 månader gammal E91...

ja
81
jaha!
E92 325i 07
Har en halvtam räv här i Tyresö, Kommer körandes en sen kväll så står den och väntar vid ett övergångställe 20m fram, jag stannar laglydigt ;) och mickel traskar över i sakta mak, samtidigt blänger han lite sturskt. Jag är såklart nöjd att slippa en nerblodad och sprucken M-front. Finns ett litet rådjurskid i krokarna som följer barnen till skolan. lite småfarligt med dessa ghettodjur, snart går dom på bakbenen!

Hursomhelst Hoppas du var försäkrad och inte blev allt för knäckt av att se en krockad bmw skönhet.
Lider med dig, har varit med om samma sak och min var också 5 månader gammal när jag körde på mitt rådjur.
Men du har det värsta framför dig, väntetiden innan bilen är reparerad!
Stor bilextra så det ska inte kosta mig en krona.

Jag tror inte att ajg kan åka omkríng i en bil som sett ut som denna nu gör. Det känns inte bra. Därför så kommer Jag nog att köpa en ny framåt sommaren. en likadan isf. Möjligtvis i en annan färg för omväxlingens skull och för att det ska kännas som en ny bil;).
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Jag har en rådjurskvaddad BMW på tomten.... dock rör det sig om en rostig, sliten och ful 518i E28, som ändå sett sina bästa dagar. Rådjuret kom skuttande ur skogen och landade mitt framför bilen (min särbo körde), det blev en klockren träff mitt på nummerplåten i 100 blås. Rådjuret dog direkt.
Konstigt nog klarade sig huv, kylare och lysen, det var 'bara' frontplåt, grill och störfångare som blev tilltygade. Jag drog ut det hela nödtorftigt, och bilen fick gå så några månader tills besiktningsperioden gick ut i januari. Nu är hon reservdelslager för familjens övriga E28:or, och kommer framåt våren, när allt användbart tagits tillvara, att få gå till sin sista vila.

Tänk på att välja en hyrbil som har en lägre klassning än din bil, annars får du betala en viss del själv.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.