|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har enligt mitt tycke hittat en helt underbart fin fälg. På följande sida: Länk Min fundering är nu efter att ha sökt och tittat runt på forumet kommer denna att passa på en e46 328Ci Med sänkning 35mm fram och 10mm bak? Tänkte köra med 235/35 19 däck runtom. Har förstått att med ET 45 kan man ha 19*9,5" och 265or bak På Coupen. Då borde ju även denna fälg passa, då den är 19*8,5" och ET 35 Borde ju alltså ligga 2,7mm längre in från skrämkanten? Har räknat såhär; Skillnaden mellan ET 45 och ET35 = 10mm Skillnaden mellan 9,5 och 8,5 = 1" 1" delat i 2 = 12,7mm 12,7-10=2,7mm därav det ovannämda 2,7mm. Så vad tror ni, har jag räknat rätt kommer den att passa? Eller kommer rent av fälgen 2,7 mm längre ut? Tack på förhand Marcus | |
| Ja det ska nog passa. Körde själv på min förra coupe med 9.5" et 34 bak med 255/35-18 och det tog i skärmkanten bak vid gupp. Men med 235:or och 8.5" bred fälg ska nog fungera fint. | |
|
Ok tack så mycket :) Kanske det blir en beställning på dom då :) Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.