|
|
|
|---|---|
|
Tjena. Någon som vet om det finns en bra sida där man kan köpa styling från USA nu när dollarn är så billig? Letar efter angeleyes, vita bilkers, vita sidoblinkers samt led bakljus med vita blinkers. Allt till E46 Sedan Facelift 02->. | |
|
Länk Dom har en del skoj att kolla in, finns säkert massor av sidor som är bättre men du kan ju börja att kika in den lite. |
|
|
Ebay är mitt hetaste tips ;) // M.V.H. Daniel |
|
|
BraveDave: Tack! Där fanns ju faktiskt en hel del godis.. Får se nu bara om man vågar lägga en beställning :P Ebay har jag letat på men jag tycker det är svårt att hitta presis det man vill ha.. man man får ha tålamod kanske... villket jag saknar, hehe. |
|
|
Inga problem. Har själv varit där och kikat en del. Ska väl också till att göra en beställning där nångång framöver. Måste bara bestämma vad jag ska osv. Men det är kul att sitta och kika. Har kollat eBay också och där finns ju hur mycket som helst. Man snöar in och timmarna gå. Riktigt skoj. =) |
|
|
Länk Kör fedex ända fram till dörren, synd bara att någon tulltjänsteman var tvungen att kladda på mitt paket och skickade en räkning på 250 spänn a'la tullavgift. :( |
|
|
jaha!: Ja det är ju sån skit också som man kan åka på.. Men det är väl inte säkert att man får betala tullavgift? Bara om man har lite otur och dom råkar vara lite nyfikna på paketet, eller? Hursomhelst så tror jag man kan spara en slant ändå.. dollarn ska ju sjunka ännu mer tycker jag dom säger. |
|
|
Hittade faktiskt en sida till nu när jag letade lite mera: Länk Exempel: Led Bakljus till E46 Sedan - Facelift $269 blir väl runt 1.650kr Samma fast på en "känd stylingfilma i sverige": 2.890kr. Det är ju ändå en hel tusing mindre.. beställer man lite mer så tjänar man ju mer även om moms å lite annat mojjs kommer till.. kanske? |
|
|
VoidMain: många ber företaget att skriva ner värdet på paketet och på så sätt betalar dom mindre i tullavgift. // M.V.H. Daniel |
|
|
Har aldrig handlat på ebay.....vågar man det? :-). Ne, men mycket verkar ju nästan för billigt endel saker. 18 dollar för en typ DTM ljuddämpare bak??????. Sen 22 dollar för hemskörningen. Är ju fortfarande MYCKET billigt? Många som blivigt lurade på ebay?, jag har aldrig handlat nått där! Mvh Henke |
|
| Antar att tullen gör stickprov. Har beställt flera gånger utan avgift. | |
|
T-Gul BMW: Ska väl inte vara några problem så längte man väljer en säljare med höga "Feedback Ratings". Bara att skaffa ett PayPal-konto och börja handla :) |
|
|
voidman>> kör på eas som du fick länken till, har själv köpt grejjer av dom...riktigt bra service & kvalité.....alt för angel & ledbaklysen skulle vara dom som är marknadsledande på detta i usa = www.umnitza.com be dom kryssa i gift på paketet och skriva ner värdet... Jag kan rekommendera dessa om man är ute efter en csl-diffuser för 1500 spänn ink frakt :-) perfekt passform....tom bättre än vorsteiner...tog 5 dagar att få hem... Länk Vill man köpa csl-lucka och cslfront kan jag rekommendera dessa: Länk Länk lycka till!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.