|
|
|
|---|---|
|
Har ej fått tag i säljaren, så jag vet inte riktigt vad fullutrustad betyder. ( Inte många som är fullutrustade fast annonserna säger det ). Länk Har ju gått en bit, men den ser ju fräsch ut. Min gissning är ca 73000:- ???? Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! | |
|
Ja, det där med fullutrustad kan man ju ta lite som man vill. Det är inte många bilar som har allt som finns att få. Hur som helst så ser den fin ut tycker jag. 73.000 kronor är billigt tycker jag. Du kan ju prova 70.000 kronor. Man får en bra bil för de pengarna. 17" hjul är också ett plus. //Schnitzer |
|
|
Bilen ser mycket fin ut och verkar välutrustad. Var observant på att det är en 93:a 525 fast den har "V8-huven" med de bredare njurarna. Denna huv debuterade i samband med att 530 V8 och 540 lanserades 1993, men blev inte standard förrän 1995 för de övriga E34:orna. Detta KAN innebära att bilen varit krockad och fått huven bytt, alt. att den tidigare ägaren tyckte V8-huven var så mycket snyggare att denne beslöt sig för att byta motorhuven. Prismässigt, om den inte är krockad och allt känns rätt så tror jag på 70'. Men då skall du ha med vinterdäcken med i priset. |
|
-:BeeMWe:- |
Den saknar ACC och farthållare enligt annonsbilderna. |
|
Jag reagerade också på fronten. Hade den på min gamla 525 -93. Och den var inte krockad. Det kan ju vara någon vänlig själ som har bytt den pga utseende. Personligen tycker jag dom ser maffigare ut med den fronten. Men man får väl kolla noga. Pratade med ägaren precis och han begär "runt" 80000:- beroende på utrustning. Tycker det är för dyrt. Det finns inga för stora motorer, bara för små plånböcker! |
|
| BeeMWe: Titta på bild nr tre från vänster nedre raden. Visst tusan har den ACC, dock inte den digitala varianten. | |
| upps, andra bilden från vänster menar jag... | |
-:BeeMWe:- |
Hmm de jag menade :) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.