|
|
|
|---|---|
|
ska förmodligen åka & kika på en bmw 535 1990 strax....bilen har ett missljud troligen från ett lager som sitter på ingående axel från lådan,alltså den som går in i motorn om jag fattat det hela rätt?..ganska vanligt eller?...nu undrar jag,kan man köra med detta eller ska det åtgärdas omedelbart?..hur stort jobb är det att byta den?....missljudet kommer alltså när du står still med bilen & har kopplingen upplyft...har läst på forumet att det troligen är detta... mvh | |
|
en fråga till...bilen är full utr besiktad & skattad....rost vid tanklucka....kaross 34000mil motor/låda 21000mil....def ac....vad är "rätt" pris? mvh |
|
| Jag skulle inte ge mer än max 10000 kr. | |
| hm....nåt i den stilen tänkte jag också....killen begär bara mkt mer...blir nog inget med det.mvh | |
| Kompisen köpte en precis likadan förra sommaren med 29000 mil på mätaren och samma ljud ifrån växellådan. Han fick ge 16 000 för den. Vi forskade lite i det där med växellådan och som flesta säger att det inte är så mycket att bry sig om. | |
| OK...denna bil står i 20 tusen...lite väl mkt tycker jag....det va ett byte jag skulle gjort,men hoppar över denna bil ändå.mvh | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.