|
|
|
|---|---|
|
Kan man sänka co halten med hjälp av E85? Har hört de någonstans. Men hur mycket törs man blanda i. Tack på förhand. Barn sover inte,dom ligger på laddning. | |
|
har SBP klagat eller varför undrar du |
|
|
Ja dom var inte riktigt nöjda. Därför undrar jag. T-sprit har jag åxå hört ska kunna hjälpa. Barn sover inte,dom ligger på laddning. |
|
|
vilka värden va de dom va missnöjda med . k sprit kan funka men jag skulle nog rekomendera att du letar reda på felet istället för att göma undan det. dåliga avgasvärden beror ju på oftast på att motorn inte förbränner som den ska = sämre kraft högre förbrukning , vill man juh inte ha |
|
| låg värden precis över gränsen?..om inte så hjälper nog inte ens etanol....men visst kan du sänka med etanol,jag brukar ha ungefär 30% etanol & 70 bensin....går säkert att blanda mer,men det hade jag....var det bara co halten som va hög?...byter du dessutom olja,oljefilter,stift,luftfilter så hjälper ju detta till oxå.mvh | |
|
Ska ta en titt på pappret igen å se. Annars åker man väl dit på kattarna åxå...å då blire ju lite dyrare Barn sover inte,dom ligger på laddning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.