AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
914

BMW 318i cab E30 -93

jabbathehot
undrar vad en sån kan vara värd,den är svart med mycket bra cab, (elcab som ej funkar), dubbla airbags, tygklädsel med sliten förarstol,maskinellt bra o nyare däck på 15" alufälg,15000 mil och skall bes,(bör ej vara några problem),lite rost finns men den finns under kofångaren bak o den ska fixas innan ev. försäljning.
obs den finns inte ute till försäljning ännu.

mvh jabbathehot

Visa användare
1.189
t80196
328 Xdrive 2013

E30 320i -89 Cab

Kommer ut många cabar på vårkanten, pröva att sätta ut den på 35.

Lite många mil för att vara en cab och en 93-a samt elcab ur funktion drar sannolikt ner priset.

Mats
BMW CS #5847
Ja får du 35" för den ska du vara nöjd med tanke på att du gav 17! :-)
Sätt ut den för 28-30. Men slutpriset blir nog runt 25, det är ju fortfarande en 318!

Mvh
Henke
jabbathehot
jovisst,35 e nog att ta i,är inte sådär intresserad att sälja heller,skulle jag sälja är det bara för att få tag i en 6 cyl cab,de flesta jag sett på blocket 320, 325 mellan 30-40 tusen har varit i sämre skick än min egen 318, tror att ska man ha tag i en riktigt fin 6:a får man ligga mellan 40-50 laxar, enligt blocket.De jag hört och tittat på har legat mellan 30-40 tusen, men då behöver sufletten bytas,däck o lack varit kass,tycker man kan lägga till 10 tusen direkt och få en färdig bil istället då
elcaben ska jag nog få rätt på (hoppas jag), rosten jag har sitter på tacksamma ställen, men visst, mellan 25-30 borde man kanske få ut när den är fixad,har egentligen ingen referens på vad andra 318 gått för,det har kanske ni.
"may the force be with ya,the power of BMW"

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.