|
|
|
|---|---|
|
Jag har nu 17" fälgar men tänkte uppgradera mig till 18". Har lite svårt att välja vilka jag ska ta nu. Har själv en bmw 523 ( Länk ) och är lite osäker vilka som skulle passa bilen bäst. Alternativen jag har tänkt mig är m5 samt m6 fälgar. Är mycket tacksam om ni kunde hjälpa mig med att säga vilka som kommer passa bäst och även ge egna tips på fälgar som vore schyssta på bilen. Målet är att jag vill att bilen ska se mer sportig ut, och jag tänkte även sänka den 1cm. Dessa m6 fälgar tänkte jag på ( Länk de nedre) men är osäker på om de kommer passa på bilen. Tycker iaf de är grymt mkt snyggare än m5orna i samma annons. Dessa m5 är också ganska intressanta ( Länk ) men även där tycker jag att m6 vore roligare. Tacksam för svar. Vill lägga ner max 10 000 för fälgar samt däck. | |
| varför inte e60 M5 fälgar? Länk | |
|
Tja. Detta är va JAG tycker sen är d ju upp till dej såklart: Om du ska ha m6 fälgarna ser d bara falskt ut om du tar 18 tums, om du nu ska ha 18 så tycker jag du ska försöka hitta e39-m5ans 18 tummare SOM har bredare bakfälgar, de du angivit e billiga kopior MEN om du skulle lyckas hitta riktigt bra kopia på just de fälgarna, dvs bredare bak, så som min kusse lyckats hitta, vi trodde d var originala m5ans...Det säkraste är att du tar från befintliga M- modeller eftersom andra fälgar riskerar bara se fjantiga ut med jävligt vissa undantag..;)mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.