|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks? Själv har jag alltid varit riktigt knäsvag för Maritim-utrustade bilar. Träpanelerna faller mig rätt i smaken, den blåa lacken är riktigt fin och matchar mycket väl mot inredningen. Kul också att det sålts nya Maritim-utrustade bilar i Sverige! Någon som vet hur många med denna utrustning som rullar i Sverige? Har under en längre tid noterat att en 7-serie med ett av Maritim-paketen varit till salu på blocket. Den senare verkar riktigt svårsåld. Länk | |
| Tycker mest det var fult med de där strecken, ingenting som jag skulle vilja ha, men förutom det var den riktigt snygg. | |
| jag tycker att det är underbart :d kan det bli snyggare | |
|
Fint med dubbla kort på fälgarna som finns med på en övrig bild! |
|
|
Vet inte vad jag tycker om denna jag skulle hellre vilja ha en som känns sportig detta är förmycket 7 serie för mig. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Första gången jag ser den inredningen i en X5:a, alltid kul. Men jag håller med wsemme, paketet passar bättre till en 7 serie även om jag skulle kunna leva med just den här kombon. Exteriörfärgen är däremot väldigt snygg. /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
| Skulle aldrig köpa en "gamla" modellen för 425´ när jag får en nya för 500´ | |
|
Booven: Jag håller med om att den nya modellen (gärna med diesel) lockar mer, men tänk på att denna har 4,8iS motorn som började på 761.000:-, räknar kallt med att Maritime + lite utrustning säkert går på närmare 200.000:- till... Med lite rabatt så kostade den säkert över 900.000:- ny (gulp). Ett är säkert; den som köper denna 4,8iS bryr sig knappast om förbrukningen (iaf inte i början), har för mig att Teknikens Värld i nån provkörning vintertid till fjällen hamnade på 1,8l/mil i blandad körning... Mvh |
|
|
Satan vilken snygg bil skulle jag vilja säga. Tycker att kombon är kanon och inte så vanlig. Men priset kan nog bli lite svårt då det finns en ny modell 375 skulle iaf jag kunna betala. Sedan kan det vara lite svårt att säga att man får den nya modellen för 500' då den bilen är "helt ren". Där måste man ju också minst lägga till 100'. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.