|
|
|
|---|---|
Evol-79 |
Hej Jag har hittat en intressant bil på blocket och jag undrar om det är någon här som känner till den? Länk Samt allmänna tips på vad jag ska tänka på när jag tittar på en sådan. |
|
Jämför priset mot denna kampanjbil från BMW Group Göteborg: ---> Länk Nyare, bättre utrustning, lägre mil, mindre motor visserligen och manuell, men billigare. __ Min bil: Länk |
|
|
Hade inte E90 320d -05 den gamla 150Hk motorn dessutom? Är nästan säker på det... Mvh |
|
Evol-79 |
Motorn är den "gamla"på 163hkr, den nya 07-08 har 177hkr. Finns det några typfel på den motorn eller automaten som kan vara bra att känna till? |
|
nej det skall inte var några problem med den motorn eller automaten men det är ju kanske roligare med en 2 år nyare bil samt att du har garanti och att det inte skiljer mycket i effekt på dem heller. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| har haft den 163 hästars dieseln,hade aldrig problem med den. | |
Evol-79 |
jo roligare med nyare är det ju alltid, bara jag slipper att betala mer för det och det är där problemet brukar ligga =) mina krav är svart färg, automat, ljus klädsel (helst beige) och till ett bra pris. Utrustning mm spelar inte så stor roll. Tanken är att det skall vara en renodlad pendlarbil. Finns 318d med automat, verkar inte så vanligt iallafall? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.