|
|
|
|---|---|
|
Skulle ta ut bilen en sväng idag men kopplingspedalen damp rakt i golvet. Kollade bromsoljan som givetvis var för lite så jag fyllde på så jag skulle få köra till ett varmgarage o ta en ordentlig titt på slavcylinder. Men nu händer absolut ingenting fast jag fyllt på!!! =( Kan det va så att slavcylindern totalhavererat eller är det luft i systemet? Lite jobbigt att börja skruva under ett biltak i -10c Vore hemskt tacksam för lite idér mvh mange | |
|
Var ute en sväng till o tittade, kikade me lampa in längsmed växellådan såg ut att ha runnit vid koplingen mellan rör och "slang?" Får vell lyfta upp den o titta på stället! kanske de e slangen som spruckit om det nu e nån slangstump där. Kan tillägga att jag inte har nån pöl under bilen o det ser inte ut att ha försvunnit nån olja senn ja fyllde på. |
|
|
lufta det tar tid det är tråkigt och man behöver hjälp av en polare knöligT böckigt MEN MAN MÅSTE GÖRA DET... ///HOLSET HX52/// |
|
|
hmmmm, lufta lär icke hjälpa före jag har bytt slavcylindern! den läckte som ett såll! hadde loss den idag och det rann rakt genom! blir att hitta en ny snarast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.