|
|
|
|---|---|
|
Har precis beställt en väghållningssats till bilen,och kör med ET35 på 18" och tanken slog mig precis att de kanske kan bli lite tajt med dom bakre hjulhusen... Har tyvärr ingen möjlighet att komma åt mina sommardäck dom närmsta dagarna för att kunna ser hur det ser ut. Någon som kör med ET35 och säkning som kan berätta lite hur de ser ut/fungerar? | |
|
Mina 17" hade ET 35. Finns lite bilder på länken nedan. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| De såg ju ut som de fanns ett par mm att spela på iaf om jag såg rätt? för de skrapade aldrig i nåt eller? | |
|
Nej, absolut inte, inte nu heller med mina 18", dock ET 40 på dem. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
jag vågade inte chansa med ET35 när folk började säga att det är et 47 orgnal, fast jag vid håller att det är et 42 orginal. men för säkerhetens skull blev det 18x7.5 med 225or o ET40. vet inte om din kärra är lika låg som min? jag kan mäta så får du se hur det är med mina. |
|
| sprang ut o kollade nästan 2cm tillgodo. se länk Länk | |
|
Tack för den bilden,visade mycket bra... Men då ska ju ET35 fungera utmärkt,är ju inte många mm längre ut den fälgen kommer än din. |
|
|
Jag körde 18"x 8,5" ET35 med 225/40 och senare även 245/35 bak på min. Sänkningen var på den tiden 60/40 genom väghållningskit. Inga problem förutom ett litet ljud ngn gång när det satt 3 personer bak och en bredvid mig fram. Fälgarna var AEZ Paron... Mvh. B "What we're dealing with here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.