|
|
|
|---|---|
|
Tja! Jag har ett litet problem med min 328 -96. Det är nämligen så att soppamätaren har lagt av. Eller rättare sagt, den är i bottenläge hela tiden. Jag misstänker att givaren i tanken lagt av eller hängt sig på något vis. Det ska vara 40 liter kvar i tanken så slut på soppa är det inte. Har någon annan varit med om detta? Tacksam för svar. | |
|
Jodå.. förmodligen är det en av de två givarna som är trasiga.. bara att hoppas att det inte är den högra.. som sitter integrerad med bensinpumpen, då måste du byta hela pumpen.. Vet dock inte hur du kollar detta, eftersom jag själv lämnade in min bumse på verkstad när det hände mig. Har för mig att det inte var sååå dyrt att fixa.. dom bytte pumpen på min och jag tror det kostade drygt 2000:- ikl arbete. |
|
|
Aha... ok... Då vet man ju iallafall vad det kanske skulle kunna vara. Men givarna är alltså beroende av varandra för att det ska fungera? Hmm... aja. Jag får se hur det blir Hur som helst ska den in på service snart så då får man väl se till och få det fixat då. Men det vore ju najs ifall man kunde greja det själv. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.