AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.142

Slutpris på denna? (e46)

Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Halloj! Ska troligtvis åka och titta på denna imorgon Länk vad tror ni om den samt hur mycket tycker ni att den är värd? Alla tips och åsikter är välkomna.

mvh//Jimmy
pr
296
produce1
540/6 touring-95
Såg väldigt fin ut men testa alltid pruta minst 25procent på begärt pris kan inte få mer än nej.Sen är det bara ta det därifrån:D
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Joo hehe det är sant, kollade lite på bilpriser.se och dom värderade den till 90-98k privat så kanske får utgå från 85k? svårt att veta tycker det är lite träligt om det mer blir som ett skambud. Men är väl alltid lättast att diskutera när man sett bilen.

tack för svaret iaf och glad påsk =)
pr
296
produce1
540/6 touring-95
Jo men å andra sidan så får man ofta skambud när man säljer ngt så varför inte göra som alla andra & skambjuda enda som kan hända är att man får en slant över till ngt roligt till familjen eller varför inte nya bilen;)

Glad påsk;)
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Ja du har ju helt rätt, ska ju som sagt troligtvis kolla på den imorgon så får väl återkomma här efter det om det blev köp och isf vad slutpriset blev...
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Jag tycker att Bilprisers värdering var hög. Mer än 75-80.000 känns inte rätt tycker jag. Men om bilen är precis som du vill ha den kanske den är värd mer, om du t ex vill ha dom fälgarna. Lycka till med "pruttandet".

Mr C
ja runt 80 känns ju rimligt för denna men det är ju svårt att säga exakt innan man har fått kolla påbilen och kört den.

When batman takes a vacation he does the Gumball
Visa användare
409
racing-jimpa
320i stcc -04
Måste väl säga att jag får göra er lite besvikna :P Jag köpte bilen idag men jag köpte den faktiskt för 99k. Vissa säger säkert att det var ett jäkla överpris och det må va hänt men jag tyckte den var värd det med nästan nya däck både sommar och vinter, bra skick inuti skinnet var fräscht o.s.v. O motorn gick bra oxå.

Mvh // Jimpa, en nöjd bmw ägare för 4:e gången. =)
Det är väl bara att gratulera! För var du nöjd med bilen och tyckte den kändes helt rätt så är det väl inget fel!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.