|
|
|
|---|---|
|
hej de låter som en skum annons och de låter billigt Länk Kolla den | |
| säljaren kunde inte heller stava till billigt, "BILIGT" står i annonsen ;) | |
|
Jag har köpt den! |
|
|
Maxey: grattis, e den nått roligt då ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
maxey: hur har du köpt den och jag ringde honom 20 minuter efter att annonsen kommit ut så skrattar han och säger de en som tittar på den.. Annonsen är inlagd 20:28 och jag ringer 20:42 så säger han att en står och tittar på den.. Hur hinner man köra en m3 can 2006 tänk 2 år = 12000mil hur skulle bilen då ser ut.. bilden ser inte ut som i sverige.. Man skriver bbs fälger.. vf skriver man inte hur stora och model.. En anledning antigen så är bilen stulen så han inte vet mycket om den eller sså finns den ingen bil.. Utan en drömmare som en gång vill att folk ska ringa och fråga om han har m3:an som han ska säljer... När man pratar med honom låter det som en 16 åring.. |
|
|
Klart som fan att det e en "bluffannons", bilen på bilderna tilhör denna annonsen Länk God natt och sov gott Fabio |
|
| Mexey.. vilken har du köpt | |
|
Grabbar, jag skojade bara med er!!! Jag har inte köpt bilen. Det är en skämt annons. //Maxey. |
|
|
Kul.... Mvh Henke |
|
|
Jag borde åter kommit tidigare, men så är det! |
|
| p-car.. ska bara säg att du har den bästa bmw smaken.. De går inte och kommentera dina bilar,. Går inte och ha finare... X5:an är en manlig bil.. men inte nya X5 de ser om som e groda.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.