|
|
|
|---|---|
|
Jo jag har ett litet bekymmer, när Diesel, (min hund heter så) är kvar i bilen när vi är inne och handlar, så går larmet stup i ett, och jag kan inte hitta senorn som har med detta att göra. Vart sitter rörelsesenorn, för det lär väl vara den som reagerar eller? Tilläggas kan att Diesel trivs utmärkt i E90:in, en klar förbättring mot E46 tycker han. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du kopplar bort rörelssensorn med hjälp av fjärrnyckeln, skall även göras vid färjetransporter mm. På E39 håller man inte låsknappen tills man får en kvittering på blinkindikatorn, vet ej om det är lika på E90 , men står i instruktionsboken :) ///MVH Hasso Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk finns förklaring på många funtioner på olika moduler i wdsen du kanske kan hittat nått där. ///MVH Hasso Länk |
|
Mycket bra länk,hittar dock inte det jag söker men förstår att det går att ordna. Ska kika vidare, Tack Hasso. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Lås bilen - Ett tryck låser bilen (som vanligt). Precis efter du tryckt én gång, tryck én gång till. Då lyser larmlampan under backspeglen med fast sken i 3-5 sek, och börjar härefter att blinka. Bilen är nu låst och larmat, men utan kupésensor och rörelsessensor. Gjorde det senast igår på båten Rotock-Gedser :-) BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Tack, ska genast pröva det. Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Testat, nu har jag funktionen klar för mig, stod för övrigt i instruktionsboken hur jag skulle göra. Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Nästan allt står i instruktionsboken ;-) Använder funktionen ofta på bilfärjor.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.