|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som är duktig på photoshop som kan göra mina fälgar blanksvarta med en gul kant och en bild med silver kant? Länk Tack på förhand M. Pedersen | |
alain |
Du kan ladda ner den produkt och kan hitta rätt mycket i den. Länk MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
gjorde en liten snabb redigering. svart/guld Länk svart/silver Länk var det ungefär så du tänkt dig? |
|
|
Tack Bag men kan du göra en smal gul kant längs däcksidan. Helst på denna bilden Länk om det går. Skall vara ca 7 mm bred på fälgkanten och resten svart. Tack! M. Pedersen |
|
|
Snabbt försök Länk //Anders |
|
| ah gul. missuppfattade. trodde du menade guld. | |
|
såg att min silvervariant var fellänkad. here it comes: Länk |
|
|
Hej! Hoppar in i denna tråd då ja oxå behöver hjälp med PS! bag - Kan du färglägga min till "alpinwiess 2" och svart fälgar dock chrom-kant kvar...Länk Tack tack! //Magnus Tolf |
|
|
En vit 635:a med svart centrum på fälgarna beställd: Länk Jag har ingen aning om det är "alpinwiess 2" men vit är den.. Typ... |
|
|
Tack för hjälpen!! Kanske kommer med några fler ideer =) //Magnus Tolf |
|
| hade inte tid att fixa bilden tidigare. tycker jag fick till den alpinvita nyansen bättre. eller döm själv: Länk | |
|
Någon vänlig själ som kan/har lust att hjälpa mig att färga om denna bil till Silver i stället för svart? Har totalt noll koll på photoshop. Länk |
|
|
nä man jag lyckades få den i mossgrön Länk Riktigt dåligt bildmaterial, försök hitta bilen med dom fälgarna i fast bilen i silver och fälgarna i silver så kan man nog göra fälgarna svarta istället? |
|
|
Är bara den bilden jag har tillgång till med just dom fälgarna. Men tack för att du försökte iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.