|
|
|
|---|---|
|
tja. asså har en 540iA touring -95'a å vid olika tillfällen så kommer de upp att lysen bak, nummerplåts belysningen å blinkers inte funkar där bak. men de gör dom iaf. har testat å pillat på kontakten osv men inget verkar funka. är detta ett vanligt fel å går de att fixa på ett lätt sätt? kan de sitta fel säkring lr nått annat i? men iof skulle de vä inte funka alls om de var för klen säkring men om de finns nån styrenhet som de strular hos?! tacksam för svar alltid kul med lite godis | |
|
Jag har samma problem på en 525 93, plingar om nummerskyltsbelysning, bromsljus bak och bromsbelägg. Allt fungerar dock som det ska. Ngn med lite tips, plz? |
|
|
Jag byte till mig en 525i -91 som har samma fenomen. Numerskylts belysningen och bromsbelägg. Lite irreterande e de ju. Barn sover inte,dom ligger på laddning. |
|
|
hej! hade samma fenomen på min 540 iat 94. men när jag kopplade bort höjdjusteringen på framlysena så försvann det. vanligt fel har jag hört. förmodligen jordfel. mattias |
|
|
ok ja jag får testa alltid kul med lite godis |
|
|
Nu kom jag på den lilla lampan till regskylten......den var bara lite glapp. Barn sover inte,dom ligger på laddning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.