AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
627

hur ska jag göra för att få bas ljudet in i coupen?

jo
21
jonte_the_man
325 coupe -93
hejsan alla, jag undrar bara om det är någon som byggt ljud i en bmw 325i coupe 93. jag har en mds 600w bas med ganska bra tryck i (tycker jag) det e så här, bas ludet låter så innestängt i bagaget men när jag fäller baksätet blir ljudet 200% bättre, vet någon hur jag ska bygga så jag slipper fälla baksätet varje gång, hatthyllan är av plåt och beklädnad. tacksam för svar.

jonte the man
jo
21
jonte_the_man
325 coupe -93
ingen?
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Du måste få upp en väg ifrån bagaget in till kupén,det är för tätt som de är nu.
Antningen så borrar du upp någon port i hatthyllan,eller så slänger du ut dom bakre högtalarna.
De sista alternativet kanske inte är lika kul då de försämrar de vanliga ljudet...
Hur som helst så måste de öppnas någon form av väg mellan kupén och bagaget..
Antar nästan att du inte har någon lucka in till bagaget ifrån baksätet?
am
192
amcool
X4 m40i
Ford Focus
Armstödet brukar man annars fälla ner och/lr ta bort skisacken lr i ditt fall gärna få bort den där rektangulera plåten som är punktsvetsad o kan lätt slås ut..lycka till;)
jo
21
jonte_the_man
325 coupe -93
okej, jag har inget armstöd eller så, var bara rädd för om jag börjag kapa i plåte i hatthyllan så försämrar jag kanske bilens styrka. menar att det är en bärande del för karssen kanske? ska kollla den där rektangulära plåten om det finns. återkommer

jonte the man
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.