|
|
|
|---|---|
|
Då var ny bil inköpt. Byter bort min VW Passat -00 mot en fabriksny Safirsvart 120d Sports Tourer med Advantage, M-sport- och comfortpaketen samt Xenonljus och lite annat godis. Bilen fanns på lager så jag hämtar den redan i början av april. "It´s better to burn out than to fade away!" | |
|
Grattis! Det är en underbar bil! /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Grattis till fin bil, tror sjælv att det blir en sådan till mig sjælv framøver. | |
|
Grattis hoppas att du blir nöjd med bilen. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Tack alla, det ska bli skitkul att hämta bilen. Har redan börjat kika på vad det finns för godis på marknaden. "It´s better to burn out than to fade away!" |
|
|
I morgon hämtas bilen.....kommer bli svårt att sova inatt ;) "It´s better to burn out than to fade away!" |
|
|
Om du är sugen på nya delar så har ju BMW börjat nu med Performance Kit som man kan köpa med avgas o spoiler o fälgar mm. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Grattis! Spana in grillen från BMW Perfomance! Länk Lär passa bra till shadowline listerna... |
|
| Har de börjat sälja "Performance kittet"? Undrar vad en sådan där ratt går lös på... | |
|
Angående priser och när Preformance kit kommer till Sverige. Läs längst ner på alex22 länk. |
|
|
Hmm, mycket godis hade BMW satsat på. Kul att tillverkarna börjar fatta att intresset för eftermarknadsdelar är stort. Ratten blev man nu jäkligt sugen på men den lär väl kosta rätt bra. Den som väntar får väl se. "It´s better to burn out than to fade away!" |
|
| Jo, tänkte bara om ngn här visste... | |
|
Har kollat med Auto 7H(BMW Borås)och dom visste inget om Preformance kit. Det jag var sugen på var luftfiltert. Skrev lite för snabbt innan sorry tvesovla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.