|
|
|
|---|---|
|
Hej jag undrar hur golvmattorna ser ut i m635? någon som har en bild att kasta upp? Mvh Fredrik FREDDAN | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar men sitter det M emblem och grejs på dom...färg? FREDDAN |
|
|
De med M-emblem är eftermarknadsprylar. Grå, ljusbeige eller svart klädsel har oftast gråa mattor. Taxiblått skinn har taxiblåa mattor. Övriga färgkombinationer har jag ingen riktig koll på. /Johan |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag köpte en komplett uppsättning förra året i anthrazit,original från BMW. Kostade ca 1200:- komplett har jag för mig. Mvh Patrik |
|
Det är väl samma mattor som i övriga e24:or? Jag tillverkade faktiskt egna mattor av "räfflad" dörrmatta i en gråsvart kulör. Min bil är beställd med beiga velourmattor men jag tycker det är synd att slita på dem eftersom de är så fina :-) Fördelen med att skära till mattorna själv är att man kan få PERFEKT passform. Låt gå att det inte är samma kvalitet som originalmattorna, men man har ju ändå bara fötterna där :-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
|
I min bil ligger det några tillbehörsmattor, de är svarta med texten 635 csi. Jag blir galen på dem de är hala på undersidan, och kupar sig lätt uppåt. Det gör att de kasar fram och upp på pedalerna, mycket störande :-( Funderar åxå på att köpa originalmattor, men det lyckas ju alltid bli så mycket saker som man måste laga när man nyss köpt en bil. Även om man bara letar fina bilar, så är det alltid massa smågrejer som är trasiga. Men när jag bytt lite och bättrat med lite färg så :-) /Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.