|
|
|
|---|---|
| Funderar på att köpa på mig en till 540, eftersom bilen går sönder hela tiden. Sitter bland annat M5 kjolpaket och elstyrda skinstolar i. Finns det någo marknad för sånt? Kan man få nån tusing lr två för kjolarna och lika mkt för stolarna/inredningen? | |
|
Inredningen är lättare att skaffa än M5 kjolpaket. Länk Letade själv efter M5 kjolpaket o gav upp - finns det så kostar den för mycket. Alternativ är att man köper en lätt krockad M5 o säljer resten i delar. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Jag kan va intresserad av stolarna, gärna om dom är svarta. | |
|
jag köpte nyss m5 sport skin stolar o 3sittsigt baksäte för 2300 o det tyckte jag var en bra affär. jag är intreserad av bak o kjolar om du ska sälja Turbo fjant |
|
|
Jag är oxå intresserad i kjolorna och dom elstyrda skinstolar :) Så det finns definitivt ett marknad for delarna! |
|
|
Oj! Missuppfattade det hela lite fel... Som det syns så intresse finns! Auktion på gång? :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den inredningen Grabber länkar till,köpte jag för 4500:- för ca en månad sedan,förstår inte varför ens annonsen ligger kvar. Dessutom var inredningen från en Alpina tydligen. Mvh Patrik |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.