AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.189

Såg inte den här väldigt fin ut?

Ser inte denna z3a väldigt fin ut?
Länk
Jo, det må jag säga!

3750mil är inte mycket på nio år, svensksåld bådar gott och förhoppningsvis ser dess övriga historia bra ut. Helt klart värd att titta närmare på om man är på jakt efter en Z3 M Roadster! VV noterar 7 ägare varav säkert ett par är bilfirmor. Intressant att den inte rullat längre med så pass många ägare, måste vara på gränsen till unikt.
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
grym snygg färg och tror att det är en Hamann kit som sitter på, en unikat i min mening
Om jag inte har helt fel är bilen omlackad från att tidigare vara dakargul.
Spelar mindre roll, kanske om det handlar om en vanlig omlackning endast.

Ruskigt fin med ett fin miltal som bådar gott i någon annans ägo.

Den ser ju riktigt fin ut, men kolla upp omlackningen får hoppas att det bara var för att denna var snyggare än dackar gul för det är den ju verkligen. Sen spolier paketet är ju riktigt snyggt. Men denna bilen är ju definitift värd att kolla upp.

When batman takes a vacation he does the Gumball
Står ju som gul i bilreg så det lär den ju ha varit.
för *AN ligan lugna ner dej, hade du problem med o få soldaten o stå givakt i natt eller.
Syftar du på mig? Får man inte svara på inlägg? Ursäkta då..
sorry skrev på del, hehehe de va inte här jag skulle skriva
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Tänkte köpa denna men den är tydligen gul under huven och bagagelucka osv. Priset var då 190k (privat). Detta var ca 1-1,5mån sedan. Färgen nu är nån porsche grå. Kollade aldrig på den irl.
Murpz.
Då hade jag rätt alltså! Vad man kan ibland.
Fin är den verkligen.

Kollade bilreg, Ägare från 99 t.o.m 06 tror jag de va, Nån finne som har 8,5 mille i taxerad förmögenhet.. (Får tyvärr inte fram alla ägare)
är den inte lite dyr då? =)
Fa
217
Fartglad
BMW M5 2002
Från 99-08-13 var det iaf ingen finne, utan en ungrare som ägde den.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.