|
|
|
|---|---|
|
Hej ja har tröttnat på att lyssan på radion som bara spelar massa "skit" låtar. Tänkte bränna nåra skivor o ha i bilen istället men nu vill ja ha lite inspiration! Så vilka är era favorit låtar eller album? When batman takes a vacation he does the Gumball | |
|
Rammstein! Mvh Henke |
|
|
Beror på humöret :) Men Metallica bör du ju ha med på något hörn ;) Finns faktiskt låtar med denna grupp som är riktigt mysiga ;) att lyssna på...inte bara "headbangers" som gillar Metallica.. Mvh Janne. |
|
| Tycker 70-talsmusik är rätt skönt vid långkörning :) | |
| Finns ju mycket bra musik, men min absoluta favorit är Bruce Springsteen. Så det är mitt råd =) | |
|
Techno/Trance utan tvekan :) // M.V.H. Daniel |
|
|
Beror lite på vad du har för musiksmak. AC/DC Back in black-albumet är kanon! Ska finnas i alla bilar tycker jag=) George Thorogood och Creedence är gött att lyssna på när man kör långt! "Vilken är din favorit-pedal?" |
|
|
Just nu Volbeat för hela slanten, dom kommer dessutom till Sweden Rock i sommar. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Tack för tipsen! Tanka hem Top Gear killarnas skiva som dom har gett ut "Seriously Cool driving music" men den föll mej inte riktigt i smaken men det kanske den gör hos någon annan. Tacksam för fler tips! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
1:14 in så brakar det loss:-) Länk Mvh Danne |
|
|
Ungefär som att fråga om om päron eller äpple är godast....... Det beror väl help på vad man gillar =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.