|
|
|
|---|---|
martinv8 |
Märkesverkstade får inte fram några felkoder, nån som känner igen detta? 325 -05 |
|
Du har inte gjort en motortvätt eller liknande eller? Hur långt har bilen gått? Mvh Henke |
|
martinv8 |
Nej ingen motortvätt, bilen har gått ca 5500mil. |
|
Med "dör", menar du då att motorn stannar? Går det att starta den igen eller är den "tvärdöd"? /Marcus |
|
martinv8 |
Den börjar missa & dör efter ett tag, efter omstart går den igen, inga felkoder lagrade ingen motorlampa som lyser. Mvh |
martinv8 |
Inga förslag?? |
|
Har inte hört talas/läst om någon som haft liknande problem. Men verkstan borde väl kunna ha någon aning om det? Går det att starta om den direkt, dvs medan motorn fortfarande är varm, eller måste du låta den svalna först? /Marcus |
|
| Jag har exakt samma problem och ska boka en tid på BMW verkstad... | |
| Någon framgång här? | |
| Synd att folk inte kan återkomma med uppdatering, finns mycket skittrådar som bara dör ut. | |
|
Tråden är åtta år gammal och trådskaparen har inget aktivt konto längre.... Känns lite långsökt att just denna tråd skulle vakna till liv igen. ;) Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
| Jag tror nog den kommer att forsätta då Hit-Man bokat tid på verkstad, anser anser jag att den informationen är värdelös. | |
|
Jag kan iallafall hjälpa till att hålla tråden vid liv. ;) Har exakt samma problem. Händer en eller två gånger i månaden. Året om. Min har rullat 14000mil nu. Inga feilkoder heller. Och den har varit in på verkstad o man hittade inte nåt fel. Eftersom ingen vet och ingen verkstad kan svara på det heller så har jag inte gjort nåt. Bara väntar att nån med samma problem ska höra av sig och svara att man löst det. Men som sagt, varenda tråd som e skapad hittills är helt värdelös för ingen har presenterat lösningen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.