|
|
|
|---|---|
|
Blev riktigt glad idag när jag kom hem och min kompis berättade att det kommit ett carpack till Forza Motorsport 2 innehållande världens fetaste bil. 3.0 CSL! =) Håller på att ladda ner och nu skall det köras hela kvällen! | |
| ska väl gå att ladda ner m3 e92 också?? ... gåre deta att trimma csl:en | |
|
M3 e92 finns oxå men den är jag lite smått ointresserad av =) CSL:en går att trimma rätt duktigt ja! Har hängt på turbo på min och får ut en 380kW ur min som väger ca 1080kg tror jag. Spinner rätt friskt genom 1:an, 2:an och 3:an men även 4:an om man inte passar sig. Men annars en välbalanserad och trevlig bil! |
|
| går det att göra nåt me karossen elelr fälgarna??? fan nu är man så sugen på forza 2.. har bara 1:an ... vilka andra bmw:n finns??? har du några bilder på csl:en?? | |
| Kan fixa lite screenshots. Du kan byta fälgar och batmobile-pimpa den. Och måla den som du vill. Vet inte om jag minns alla BMW men M3 finns i e30, e36, e46 och e92. Förutom det så finns även M3 e46 GTR och några tävlingsbilar. Ingen M5:a dock =/ | |
|
vilka bilar förutom 3.0 CSL och M3 e92 i nya carpack ? |
|
|
hittade själv ;-) Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Hoppas att det blir lite roliga bilar när det riktiga GT5 släpps till PS3,annars måste man ju skaffa sig ett 360 också!! =) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.