|
|
|
|---|---|
|
Hej, har kollat lite info kring detta avgassystem och det verkar som man får mycket för pengarna. Har sätt bilder på det och ljudklipp. Är det någon som har erfarenhet av detta sportavgassystem? Någon som vet vikt? Passform? ljudnivå? effekt ökning? Vet någon ifall den passar rakt av på Europeiska m3:or? Hade tänkt beställa ett från USA. | |
|
Det där avgassystemet ÄGER!!!! Tänkte köra mitt med rasp terminatorn Jag har också tänkt beställa från custom performance, har etablerat en kontakt där |
|
|
Vad e priset för den? // M.V.H. Daniel |
|
|
Har själv kollat lite på Agency powers system på deras hemsida vill dom ha 1,200 $ för det.. Deras hemsida: Länk MVH John |
|
|
Miraculix, har du ett själv eller? Hur låter det? |
|
|
Hej, jag har precis monterat mitt Gruppe M och det låter helt sanslöst! Det kan jag varmt rekomendera! Tänkte passa på att fråga vad rasp eliminator är? AQ |
|
|
Rasp terminatorn gör så att det inte låter som man har 2000 trasiga tomburkar under bilen när man gasar. Länk Räknade ut att det skulle gå på över 20 000:- att få hem det här systemet momsat, tullat och klart! Det är den enda anledningen till att det inte sitta på min bil redan. Ska försöka kolla om det går att få hem det billigare på något sätt. |
|
|
Det har varit en del problem med passformen på detta system från folk som har köpt det i Usa. Tydligen har det inte varit några problem att få dit det, men det sitter lite snett och ändrören sticker ut olika långt. Detta problem sägs dock ha rättats till nu. Länk |
|
| Kom på nu att priset på över 20 000:- inkluderade nytt KW chassie till min bil också :) | |
pg_ice |
är det bara jag som hör hur jäkla illa skiten brölar ? tar bort ljudet från trasiga tomburkar? jag tycker det låter tvärtom :) 20k för det där skitljudet? ni måste skoja :)??? |
|
Rasp:en är ju så unikt för M3:an, sången börjar vid 6krpm! varför vill man tabort det, blir det då inte som vilken bil som helst med 3-tums rör ;) |
|
|
såg detta hos RE Länk en by-pass x-pipe, vet dock inte om man kan få igenom det hos besiktningsmännen (hehehe) |
|
|
Så här låter Agency Power. Innifrån min bil: Länk En annan bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.