|
|
|
|---|---|
|
Tänkte höra om det är någon som sänkt en e61 med luftfjädring bak. Sätter man dit coilovers så får man massa felmeddelanden. Nån som provat att flytta givaren eller något liknande. Går tydligen inte att sänka i datorn vet att det går på e39. Tacksam för svar. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen | |
|
kolla med hartge eller liknande dom har ju tatt fram sänkningssatser till detta. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
om det nu inte går att sänka något i datorn så är det ju bara att flytta fästet lite så att bilen får rätt höjd, så gjorde jag på min förra e39 innan jag visste att det gick och sänka i datorn Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Okej Tackar för det.Då blir det ställbart fram och omflyttning av fästet bak. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
På min E61:a så bytte till sänk-fjädrar fram och sedan så sänkte BMW-verkstaden den bak med datorns hjälp, det var bara att säga hur många mm jag ville ha den sänkt så knappade teknikern i det i datorn, funkade hur bra som helst... MVH Shopkeepern |
|
|
JAha. Jag var in och frågaade på Bmw(Falun) och där sa de att det inte gick. I vilken stad var du in? "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
Sänkningen gjordes på M-Bilar i Västerås, dom har full kontroll på hur man gör så åk ner till dom istället. Här har du deras hemsida med telefonnummer etc. Länk MVH Shopkeepern |
|
|
Okej ska kolla det.Köpte den på m-bilar i eskilstuna. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.