|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har kanske ett litet udda problem. Nu är det så att jag har denna antennen på min cab Länk = telemast. Skulle vilja byta den till en sådan här Länk (ursäktar för lånet av bild) = modell kort. Har pratat med bmw men dem känner bara till den långa modellen till min bil. Någon som vet hur jag ska gå till väga? En möjlighet är ju att ta antennen + den man skruvar på antennen på från en Z3:a och sätter dit, dock vet jag ej om detta passar. Mvh Markus | |
|
ingen om vet? Mvh Markus |
|
|
Det där var skumt, jag har den korta varianten men hittar bara den långa i ETK. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Ja de e riktigt skumt. Ringde till Bmw ytterligare en gång idag för att höra men dem kunde fortfarande inte hitta den korta modellen till min bil. Han hävdade att det endast fanns den långa till cabben så han förstod inte hur det kunde finnas bilar med korta antenner =) Mvh Markus |
|
|
ska kolla vid tillfälle om det står något nummer på min, det BÖR det ju göra om den är original. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack så mycket. Mvh Markus |
|
|
Faan, vakande helt svettig och insåg att jag var tvungen att gå ner i garaget och kolla. På min antenn står det 8375160 och det är alltså den lilla antennen vi ser på alla dessa skisser. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hahahhaha. Det var de sjukaste =) På den länken som du har gett mig ser jag bara vilka bilar som den passar, ingen skiss =) Ska ringa till bmw direkt på måndag och höra om dem har någon aning om vad jag menar nu då. Hur ser din antenn ut i infästningen, sitter gängerna på antennen eller på den som man skruvar fast antennen på? Mvh Markus |
|
|
Micke Olsson, Kul att du blir kallsvettig mitt i natten? (Undrar vad evt. sambo har att säga... :) ) Har du telefon inbyggd i din bil? Är kontakten snedskuren eller helt rak vanlig skruvkontakt? Skulle vara inressant att veta om vanlig radioantenn är kompatibel med foten för redio/telefon-masten. Länk Länk Jag har samma problem. Postade precis efter Markus_M3 Post: Länk Hellre borsta katten än att kasta bort den. |
|
|
Hehe, nåja, vaknade kanske inte.. Hade såklart inte lagt mig. Bara klicka dig vidare i dem olika länkarna i ETK så hittar du. Var och kollade lite mer noga.. Så är ser den ut Länk Länk och är 410 mm lång. Nix, ingen telefon och jag tror aldrig det funnits någon heller. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Aa nu hittade jag dem. Tackar så mycket =) Ska ringa bmw direkt på måndag och beställa hem. Mvh Markus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.