AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
929

Vad tycker ni om den nya autopower utseende?

alain
Jag vet inte om det är rätt att skriva det här, men vet ej var.
Jag öppnar idag autopower med den nya utseende, vad tycker ni om den?
Det känns lite konstigt för ögonen, och en del av mina inläggen hamnar på nästa användare, EX: min länk med bilder på min bil hamnar på nästa användare, kanske också för ljus bakgrund eller?

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
alain
Bedvid länken, det finns IP med nr, ska det var synligt?

Länk
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Nytt utseende?

"Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris"
da
52
dallan
325dAT-09
??

BMW SEN BLÖJÅLDERN
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if
alain
nej, besviken är jag inte, innan, fanns olika färger till bakgrund som kunde separerar olika användare, det var lätare för ögon,
Den lille lingen som finns under: äger följande BMW skulle vara bättre plaserad under olika BMW som man äger, det gäller bara att vänja sig till det nya.

Länk
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Ja det har blivit mycket bättre märkte stor skillnad i morse när jag loggade in !
alain
Betan,
som du kan se, det känns som att min 750ia-96 och min LÄNK finns på din inlägg, lilla drag ligen kunde har vart ett steg under.

Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Vaddå? Jag fattar inte. Jag har inget nytt utseende vad jag märkt. Har fortfarande olika färger för olika inlägg. Din länk till bilen hamnar då på ditt inlägg hos mig i alla fall.

///BMW - Was sonst!
Ja, vadå nytt utseende?
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Okej nu har jag fått skoja med 2 iaf :-) Jag fattar heller inget och ser inget konstigt eller ändrat idag !
När jag loggade in för nån vecka sen inträffade samma sak för mig. All text var större och allt såg allmänt rörigt ut, men nu är allt som det ska va. Vet inte vad det berodde på...
Nyktert forum...

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
alain
Jag vet inte om det är under utvekling eller om det var små detaljer att korrigerar i allafall det är tillbaka till den gamla utseende.
På min dator (stationer) hade jag den gamla och på den bärbar hade jag den nya, vet ej varför. jag stängde av båda och satt på ingen och samma sak ingen, 2 olika utseende på båda datorer.
Som sagk, det kan vara under utveklingen.
Har någon mer än jag sett detta?

Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Mest troligt att det blivit nåt fel i laddningen av sidan i din ena dator.

///BMW - Was sonst!
alain
var inläggen har tagit vägen?

Länk
alain
OK jah hittatde, den blev bara förflyttat.

Länk
alain
Betan säger också att det var nytt och tycker att det var bättre, Det är kanske fler eller var det en april skämt?

Länk
No
160
Nobby
523i -96
Det är kanske så att du inte har fått med nått stylesheet när du laddade sidan.
Med stylesheet: Länk
Utan : Länk
alain
Nej så var det inte, jag har skickat en imail till kontoret, få se om det kommer någon svår eller förklarning.
((Alain))

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.