|
|
|
|---|---|
|
Köpte mig en Motorsport vinge att ha istället för den lilla M-vingen jag hade tidigare, som något pucko hade varit och dragit i när jag var i Växjö... Men, bilen är ju snygg utan vinge åxo, därför vill jag ha litet hjälp att bestämma mig, vad tycker ni? Vinge Länk Länk Ej vinge Obs: bakluckan är ej helt stängd på denna bild [IMG]Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" | |
|
Ej vinge länken fungerade uselt Länk Pröver med en ny istället:) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Tveklöst finast utan vinge. | |
| Håller med, bilen design är ju komplett utan "90-tals-tysk-vingen"... | |
|
Ingen vinge tycker jag. Har sett några E36:or med vinge från E46, det tycker jag ser okej ut. Den lilla alltså.. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
CSL stuk på vingen kanske=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
pg_ice |
jag tycker att du ska köra med vingen. annars ser den ju ut som vilken trist E36a som helst. |
|
Nej inge vinge, ser att bilen i övrigt inte har några M- attribut. Skulle kanske se ok ut om det satt ett komplett m3 kit på. SNYGG BIL I VITT! En av mina favoritfärger på e36. Kanske sälja/byta vingen mot en M front/liten rieger läpp, känns som det skulle ge ett bättre helhetsintryck. -Phil |
|
|
M-attributen syns ej=) M-sport chassie M-tröskellister M-växelspaksknopp M3 inredning "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
| Nä,inte vingen...men därimot är den här lilla "läppen" som näms tidigare snyggt även på e36:an. | |
|
M-tröskel lister? Här är en bild på min kompis bil i alla fall. Länk Riktigt snygg förutom att han har fulgaller i fronten och att han saknar M-midjelisterna. -Phil |
|
|
M-tröskel lister! Länk "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Tveklöst att de skall vara utan vinge!!! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Ahaaa, snyggt! -Phil |
|
manneman |
Om smaken får avgöra så blir det ingen vinge men om funktionen får avgöra så tvekar jag inte en sekunfd på vinge. Sätt på en vinge vid ban och RS körningar men bara då! Alltså KÖP vingen men... BMW ALPINA B12 5,0 Länk |
|
två olicka luckor, en med vingen på, och en utan, å sen byta emellan? Det lät ganska omständigt.... Kardborre kanske=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
manneman |
Nix men om man gör som jag har på B12an så funkar det! Det är en brutalt ful konstruktion men den fungerar när det är dags! Jag har två liggande U-formade clips som jag trär på bagage luckan och spänner fast inifrån. Insidan är klistrad med industrigummi så det blir inga märken. BMW ALPINA B12 5,0 Länk |
|
Det blev vinge, iaf en stund, få se om jag ändrar mig om ett par veckor,=P Men såhär blev det att se ut iaf Länk Länk Länk Länk Ett extra bromsljus är bra att ha, när man ligger först=) "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.