|
|
|
|---|---|
|
på väg hem till en kompis i går morse, rakt in i ett träd, bilen blev skrot. Det var en fin 325 e30, diamant svart mettalic, stort M paket, hade precis lagt i en ny kamaxel och annat smått och gott för 11000, vad tror ni föräkrings bolaget kan ge för en för den. En 89 var det... | |
|
Kan det vara så att det gick lite för fort ;) /Bimmerman Länk |
|
| ja du vet... fina grusvägs kurvor | |
|
beklagar!:( jag hade nog legat och grinat vid det här laget om de hade varit jag. hoppas att du får ut vad bilen är värd mvh mange |
|
| Hoppas du har kvitton på de bytta delarna. Då kan du ju visa dem för försäkringdbolaget och därmed få ut mer för den. | |
| det visste jag inte att man kunde. Men kvitton på allt det har jag. Tack så mycket för upplysningen! | |
Niklas.Ncn |
Jag har råkat ut för samma sak. Krockade min gamla bil. Hade lagt ner ca 12000kr på den veckan innnan. Som tur va så hade jag alla kvitton kvar så jag fick tillbaka typ allt och lite till:) |
|
Dennis: Vad har du för försäkringsbolag? Bayerische Motoren Werke |
|
| Länsförsäkringar har jag som bolag. | |
|
Är på jakt efter fälgar till min BMW, du har inga du ska sälja? 16" eller 17" Bayerische Motoren Werke |
|
| där sitter 17" på dem, smith millenia heter dem, alven ingvarsson säljer dem så du kan kolla hur dem ser ut där. Några kompisar är också intresserade av dem, men om inte dem köper dem så ska jag kontakta dej! | |
| Kom ihåg att försäkringsbolagen löser in bilen med sommardäck. Dom kommer alltså antagligen att fråga efter en uppsättning aluminiumhjul till den. Men det är ju bara att slänga med en uppsättning plåt med dåliga däck. Eventuellt bara däcken och säga att man lägger om varja sommar/vinter. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.