|
|
|
|---|---|
|
Funderar lite över mitt larm (om jag har ett sånt).. Jag har två knappar på min nyckel. Ena låser bilen, och den andra gör så att alla lås surrar till (dom öppnas inte, bara låter lite) och tänder en röd lampa i fönsterbrädan fram (mitt i luftutblåset där). Lampan blinkar i början men sen blir det fast sken. Då måste larmet vara på va? Fungerar det som det ska då? Verkar dumt att man måste låsa med en knapp och sen aktivera larmet med en annan. Jag kan inte testa larmet, eftersom larmdioden slocknar när jag låser upp bilen.. Säg inget om instuktionsboken för den är på tyska och jag förstår inte ett ord av den :P | |
|
sätt dej i bilen och lås/larma sen härjar du runt lite öppna non dörr, har du ett fungerande larm bör de protestera. |
|
|
Aha, det tänkte jag inte på. Testar detta imorrn. Men att man måste låsa och sen manuellt starta larmet tycker jag är lite udda. Har inte sett någon annan bil med samma system. Sen detta "surrandet" från alla lås när man sätter igång larmet, vad händer då? Antar att det ska vara så eftersom det surrar i alla låsen. Bara nyfiken på vad bilen gör :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.