|
|
|
|---|---|
|
skulle behöva lite hjälp med min 740ia 92a för den går lite orent i tomgång i när man kör ibland får jag gå ut o nollställa bilen med att dra ut alla kablar till pack boxarna som sitter på höger sida vid motor rummet efter jag har gjort det går det som den ska men sen kan felet komma upp igen att bilen blir skit seg att man får trycka gasen i botten bara för den ska komma fram skulle va snällt om det va nån som vet vad felet kan va har fått lite cp ryck på den det som va tur är att det är en gammal diplomat bil så den har skotsäkra rutor har testat så när jag glir lite arg så slår jag på rutan för jag vill ju inte pajja något haha men kan ni veta vad för fel det kan va måste fixa det inan jag säljer bilen hjälp | |
|
Jag hade börjat med att försöka läsa ut lite felkoder, vilket borde finnas. Vet ej om man kan läsa ut via Check-engine lampan på E32? Så har du nånstans att börja leta fel sen. Mina bilar: Länk |
|
|
zigpac: Om dina rutor är ca en centimeter tjocka är det bara vanligt komfortglas (dubbelt). De är ganska tåliga men verkligen inte skottsäkra! Ge dig på något annat så slipper du skära dig om det vill sig illa... Lycka till med felet, snabbaste vägen att lösa det är förmodligen att som weeeman skriver, göra en diagnos. Annars är det som alltid med E32, ha ett friskt batteri. |
|
| jag har tänk lämna in den på m -bilar men vete fan va det kan va för fel iblan går den skit bra sen skit dåligt då får jag gå ut o dra ut alla kablar till boxarna som sitter på höger sida av motor rummet men det skulle va skit snällt om ni kunde hjälpa har kollat om det är insugnings pakningen men det är det inte spruta två start gas burkar men det hände inget | |
| hehe dom är lite lite bredare än så har kollat upp det är en gammal diplomat bil den har bomb plata under plus bra mycket kevelar i dörarna bara dörarna väger typ 80 kilo heheh men sög på bmw för 18tusen så är den din på blocket vill bli av me den alla mina bil är det något mysko sist ficka jag motorn sen gick ju kopligen till växellådan jadu kan fortsätta men orka | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.