|
|
|
|---|---|
|
Var kan man köpa original BMW reservdelar billigast, är det bara på BMW dessa säljs eller finns det andra i landet som säljer? Kan man spara pengar genom att beställa reservdelar från Europa/Tyskland? Och hur går man då till väga? Vilka firmor finns det? Jag är just nu ute efter bromsbelägg runt om + monteringssats och kontakter till slitagevarnarna. Samt framfjädrar. Bäst vore ju om de kan engelska så man kan maila dem så de kan söka på chassienummer och tala om vad man ska ha och vad det kostar att få det till Sverige. Har ni några förslag, och hur mycket kan man spara på dessa? Dr Tinnitus Min bil Länk | |
|
Med tanke på språket och den låga dollarn, ta en titt på autohausaz.com (USA) De säljer OEM-delar eller motsvarande. Jag har gjort en beställning som gick utmärkt, ska skicka efter några uppsättningar tändstift snart igen. Dock deklarerar de fulla värdet så du får räkna med tull och moms. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk ///MVH Hasso Länk |
|
hasso. Hur i F kommer man in på sidans katalog då? Har förökt att logga in som "Gast" flera gånger nu, men det går inte. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
Transocean |
Kryssa i rutan i tillägg med gast så kommer du vidare.... |
Transocean |
Lite andra alternativ: Länk |
|
Finns bara "User name" och "Password" att fylla i, inga andra rutor för tillägg att kryssa i. Så hur menar du? Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
Transocean |
Hur jag menar: Benutzername: Gast Passwort: ingenting Och sedan krysser du i: Datenschutzhinweis gelesen und akzeptiert...dvs att du har läst å förstått? det som gäller för websidan... |
|
Jäkla korkskallar till tyskar... Jag hade klickat på engelsk version, och på den sidan fanns inget Datenschutstjofräs att bocka för. Nu funkar det för jag körde på tyska hela vägen. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.