|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag ska till att byta länkarm med tillhörande spindelled på min BMW 520i -92 med 93:ans 525-motor. Sitter dock för tillfället 24 mil från bilen och undrar om det är aluminium eller stål jag ska beställa den i? Det är höger sida detta gäller. MVH Mikael | |
| Det spelar ingen roll om man blandar,dvs stål på ena sidan och alu på andra | |
| tips köp på biltema 499:- | |
| Okej, tack så mycket. Då chansar jag på att det är stål :) | |
| Förresten, vad säger svensk bilprovning om blandade länkarmar? Stål och alu | |
|
ganska säker på att sbr struntar i o mdet är stål eller alu,så länge spndelleden inte glappar...:)...köpte till min e32 från biltema för nåt år sedan just pga 2:a på spindelled,bytte den & allt var bra,minns jag inte fel hade jag alu på andra sidan...en bme 740 var detta, mvh |
|
| Okej, jag får helt enkelt hoppas på att chansningen på stål går bra. Är iaf beställt nu. :-) Vore väl inte hela världen om jag fick lov att byta andra sidan också. | |
|
det är jag säker på att det blir bra med stål....däremot ber jag om ursäkt,det va styrled jag bytte & inget annat..:) mvh |
|
|
Är absolut inga problem med länkarm i stål jag har besiktat med vänstra länkarmen i alu och höger i stål inga som helst problem, jag köpte min på biltema för 499 kr, ca halva priset mot andra reservdelsåterförsäljare och garanterat ingen större kvalitetsskillnad. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Nej Nordstedt, BMW 4 Ewer,Perra perrab |
|
|
Nej vad.... ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.