|
|
|
|---|---|
|
Hej Vad tror ni om denna? Länk Vad tror ni om priset? Känner till något om bilfirman som säljer bilen. Tänkte ha bilen som sommarbil på Gotland. | |
|
Ser väl trevlig ut automat är ingen nackdel i en cab ( samt håller testosteron-slyngarna borta från bilen), grönt och beige läder är ju snyggt det med.. så om allt annat är OK...kör!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Visst såg den sjyst ut. Problemet är att jag bor i Stockholm och det är en bit till Sandviken tror jag det va? Ingen som bor i närheten som har kollat på den? Någon bakgrund kunskap om bilhandlarn? Gasar-Magnus: Såg att du hade 318 cab 92, sålde min(E30) förra året som var i kanonskick, saknar den som f**. Har faktiskt letat efter en igen men de finns inga fina kvar, inte ens i Tyskland(i alla fall inte till salu). |
|
|
Köpte i Tyskland privat i höstas, 20 000 mil på mätaren men rätt färg rättt skick rättt utr och rätt pris...synd att det snöar ja jävlar idag bara..., Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Min hade gått 11400 mil, alltid servad på auktoriserad verkstad. Köpte den av gubbe i Skåne som köpt den till sin fru men hon använde den aldrig. Han bytte ut suffleten för frun tyckte det drog. Han hade även lackat om den för fruns skull. Jag köpte den 1998 för 70 000 kr. Bilen var i M-utförande, grymma sportstolar, mint condition är väl mycket sagt men väldigt bra skick. Livet är grymt ibland.... |
|
|
Berlin! Det bör tänka på milen som är ganska få på en 11 år gammal bil. Bilen togs in i Sverige 97, så det kan vara svårt att kolla. Det finns även en skuld på den enligt Vägverket. Tittade själv på en sådan förra sommaren i den färkombinationen, riktigt snyggt, men det blev denna istället Länk mycket pga att det fanns hardtopp till den. BMW CS #5206 |
|
| Pratar precis med bilfirman, enligt vägverket är den intagen till Sverige 070724? | |
|
Christer: i trafik i utlandet 970625 i Sverige sedan 070724 Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Vad pedantisk du är Magnus, jag skrev ju bara fel på 10 år. Jag menade givetvis 07, men det blev ett litet stavfel. I vilket fall som hest är det stor anledning att kolla milen. BMW CS #5206 |
|
|
10 år hit eller dit ..petitesser bara.... Kan ju mest som referens nämna att på såväl Mobile.de som autoscout24.de ligger E36 320i cabrio (95-98) under 10 000 mil i trakterna av 7-11000 EUR vilket gör att man skall kolla noga MEN även om den kanske är skum låta skicket kontra priset avgöra ändock då det är en snygg bil Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag håller med, det är trots allt skicket och underhållet som är viktigast. Den här 00:an Länk har rullat 30000 mil nu, och jag hade nog kunnat lura vem som helst att den bara gått hälften. Men tittar man noga kan man se att den har en del mil på nacken. Denna Länk Däremot har bara gått 7000 sommarmil och är i nästan nyskick, trots att det också är en 00:a. BMW CS #5206 |
|
|
Har återigen pratat med handlarn och han ger ett trevligt och seriöst intryck. Bilen har tidigare ägs av en bradman som fick 40-årskris men byte in den mot en saab 95:o! Han betalde 93 000 070724. Handlarn har kollat bilen ordentligt eftersom han i normala fall iunte handlar med importbilar. Bilen har lackförbättring på motorhuv och en framskärmen, typiska Stockholmsjobb enigt honom(han har själv jobbat som bilmeck i 20 år och bilförsäljare i 20 år). Hans intryck är att bilen verkligen har gått ärliga mil med tanke på skick, motor, skinn. Nu rör det sig inte om så mycket pengar så man får väl vad betalar för men bilen ger ett snyggt och seriöst intryck. Serviceboken är stämplad vid 1200,2400 4800 6900 och 8800 mil(tror jag det var) Var själv inne på mobile och konstaterad att 320 cab var låg betydligt högrei pris. Handlar ger ett intryck av att verkligen inte kunna någonting om BMW han handlar normalt endast med Saab och Opel. Vad tror ni, skall man slå till? Finns det ingen som har bor i närheten här på forumet som har vägarna förbi? Det skulle naturligtvis vara mumma. |
|
|
Stolarna, framförallt förarstol är sånt som slits vid många mil, ser inredningen bra ut, och bilen går bra för övrigt är det väl bara att slå till. Man lever ju bara 1 gång. BMW CS #5206 |
|
|
Åka och titta! Den är ju bara ca 2 timmar bort! =) Mvh Johan |
|
| Två timmar, hur mång mil är det? Jag kör en annan snabb tysk bil med stjärna...... | |
|
Berlin: Trevligt färgkombination bra mil och lagom utrustning en perfekt sommar bil:)) |
|
|
Till Sandviken kör du på under två timmar med laglig fart numer. Du har ju motorväg hela vägen! Bara att ta en tidig eftermiddag och åka. **BMW-ägare i 28 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.