AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
28.407

Skulle ni skämmas om ni ägde den här E38:n?

Sida 2 av 2
Cr
1.095
Craile
BMW 520da Touring M-Sport -14
Ja du McMcfly.....inge vidare!
Dom här lyx vagnarna ska man inte styla!!!
Min: Länk
Visa användare
834
don-salvatore87
G31 520d xDrive M-sport -21 Sophistogrå Brillianteffekt metallic
Hellre påkostad och stylad än ett lik.
Transocean
Notera diverse audiogrejor dom har monterat där airbagen skall sitta, och ovanför handsfacket
Cr
1.095
Craile
Ja det e hemskt. kan inte förstå hur man kan trivas i en sådan förar miljö!
det ska vara clean!!!
kan tänka mig att man kan byta fälgar speglar men inte mer på en sån här snygg bil från början!
"diamond edition" ? Öhhhhh.... Hmmmm... kul att det finns "galningar" som satsar så mycket för att roa andra. Och hellre en utflippad men ren och välskött bil än en sunkig och misskött, även om just den här var en uppvisning i dålig smak (enligt mig, finns ingen anledning att bli upprörd...) :=)
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
Ja du Craile åk du runt i din gubbracer om du gillar det men som sagt alla kan inte tycka öika eller vad är det ni inte förstår..........

we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Hade inte skämts, men hade lackat kupédetaljer i en annan färg.

McMcFly, varför tar du åt dig så?
Så länge du gillar din bil...
(Tycker din är ganska stilfullt stylad, dock gör den väl knappast 0-100 på 4,5s med endast ett chip..)

Mina bilar: Länk
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Jag hade inte skämts att åka i den, däremot skulle jag skämmas om jag hade köpt den...

///BMW - Was sonst!
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
weeman sorry att jag skrivit fel på en siffra men det e åtgärdat nu ;)
Jag tar inte åt mig särskilt mycket men tycker bara att det är tråkigt att folk hoppar på en o säger att man förstört bilen. Jag tar gärna kritik jag vet att alla inte gillar stylade bilar men kom hellre med tips om vad man ska göra istället för att komma med klagomål om vad man inte ska göra för att få den snyggare.. Mvh McMcFly... NO HARD FEELINGS.........

Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Mcfly, jag gilalr din bil, kommer bli ännu bättre med grövre pipor bak, men du MÅSTE byta backspeglar! ;) Peta dit M3 e46-speglar så blir bilen perfekt.

Min bil: Länk
da
52
dallan
325dAT-09
McMcFly, SNYGG bil.
Den dagen du vill sälja kan du höra av dig.

BMW SEN BLÖJÅLDERN
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if
McMcFly: snygg bil, vi har samma fälgar, Alpina 20 sitter snyggt på e38. Snygga angeleyes och dimljus också. Du har rensat bilen från krom, men sj tycker jag kromade njurarna är snyggare än svarta, och originalspeglarna snyggare + tror att din bil skulle se ännu elegantare ut utan bakrutevingen. Men, som sagt, det är bara vad jag tycker... :o) Här är min 740: Länk

Härlig färg på din bil, vad heter den?
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
(OLJEKYLD) Jag har beställt 4st 3.5" slutrör från Dalhems ligger på posten ;) Även speglar e på G. Tackar för tipsen......

(dallan) Bilen är till salu vid rätt pris jag vet vad jag gav o har lagt ut så ge mig ett vettigt prisförslag..........

(Lasse-SL500) Tror inte det skulle passa med krom njurar på min eftersom jag inte har ngt annat krom.. Färgen på min bil heter Calypsoröd metallic o har färgkod nr252....

Cr
1.095
Craile
Ursäkta mig McMcfly. Trodde den gröna var din.........Såg din länk nu....grymmt fin....presic lagom för att vara en 7-serie!
Men det klart att du måste ha på M-Speglar på den då blir den perfekt!
Mc
22
McMcFly
325i touring -89
(Craile) Sitter ju M3 speglar på nu ;) men ska uppdatera dom till nya modellen......

be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Mcmcfly: snygg bil har sett den i växjö ett par ggr den har väll rullat här ett par år nu?
Ägaren till gröna bilen: intressant tankesett du måste ha, stor fet dekal i hela bakrutan tex ,det gör sig verkligen på en E38 :-)

Mpower
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Eftersom jag är allergisk mot krom på annat än gamla jänkare så tycker jag det är perfekt med svarta njurar och svarta lister. Går väldigt bra ihop med färgen också.

Min bil: Länk
Cr
1.095
Craile
du tror inte på att sätta M5 speglar då???
Har tänkt sätta det på min. E det inte lite smått med M3???
vad har du för bredd på däckena fram?
Hur mycket e den sänkt?
För jag hade 255 fram på mina 19" och då tog den i vid full sväng.......

V8-Power
om den hade haft en annan färg och utan dekalerna så hade jag sagt grymt snygg. Men nu tycker jag inte så bra om den. Men smaken är som baken.:)

When batman takes a vacation he does the Gumball
Grym finish, absolut värt att överväga. Inredningen byter jag direkt... Diamanter går fetbort.

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.