|
|
|
|---|---|
|
Kompisens bil, en Golf III, blev stulen 06.30 idag på Skönsmon i Sundsvall. Kännetecken: Nylackad vit med svart tak & huv. Scoop i huven. RS-front, svart grill, Golf 4 look-strålkastare. Tonade rutor bak. Röd/vita klarglasbakljus. Takvinge. 15" fälgar. F1-lookbackspeglar. Borttaget emblem på bagageluckan. Regnummer: PTA 900 Tips tas emot på: 070-6720882 eller 070-2498338 Bilder finns här: Länk Man ska sikta på att vara bra! | |
|
Inte ens en Golf kan stå ifred! :( RS-front, Golf 4 look-strålkastare känns som nån ville ha dom delar... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Bilen är hittad! Vi hittade den vid 18-tiden i Bredsand! Det verkar inte vara några skador på den men gps och stereogrejer är borta förstås. Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
Golfarna är tyvärr lättstulna, har haft 3st Golf 3 Den första blev sluten och de två andra har jag fått inbrott i! Mina bilar: Länk |
|
|
Jo speciellt när de står på tomgång! Men att ta sig in i bilen utan nyckel och utan att förstöra något var fan inte enkelt vill jag lova! Bärgarn fick nog hålla på i en halvtimme nästan innan de kom in i bilen, o då fick de klättra in genom rutan! Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
Mja det är inte så svårt, fast då skadar man handtaget och lite plåt runt handtaget. Har klurat ut hur tjyvarna gör här i stan iaf då alla bilar haft liknande skador. Ser ut så här då Länk Får man sen in en platt mejsel rakt in där och hittar rätt så är det bara att vrida mejseln, voila bilen upplåst! Kass!!!!!!! På bilen dom stal så spräckte man tändningslåset med typ en slägga sen kunde man starta bilen med lämplig näbbtång... Mina bilar: Länk |
|
|
Aa precis. Men vi ville ju inte skada bilen :) Tjuvarna hade ju nyckeln och reservnycklarna funkade inte. Vi var tvungna att få ur växeln för att få bilen av från bärgaren. De bände upp dörrkarmen lite så att de fick ner sina verktyg. Låsmekanismen är dock hydraulisk så när man drar upp låsknoppen åker den ner på en gång igen. Händer heller inget när man drar i handaget på insidan. Så de fick stå med sina verktyg och försöka veva ner rutan, det gick till slut! Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.