|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om/hur man deaktiverar startspärren om det finns något knep typ som när man initierar en larmnyckel eller så . Jag är så J trött på att strula med ploppen varje gång man ska starta bilen. på ploppen står det selca och den är lite dropp formad | |
| Det där är ingen originalgrej utan något eftermarknadssystem som blivit monterat, förmodligen pga försäkringsbolagets krav. Jag förstår att du blir galen på det, det skulle jag också blivit - men, eftersom det är monterat i efterhand bör det gå precis lika lätt att ta bort det i efterhand. | |
|
det roliga är att när jag köpte bilen fungerade startspärren och efter någon månads körning så slutade den att fungera ok tänkte jag en sak som pajat som jag inte blir direkt ledsen över och nu ca ett år senare så har jag en kompis son i bilen som sitter och leker med nycklarna startspärren öppnar och stänger takluckan så jag öppnade dörren för för att takluckan inte skulle gå att öppna mer och sen när jag skulle starta bilen så startade den inte jag fick hjärtat i halsgropen tänkte vad fan har hänt prövade med start spärren då startar bilen alltså det måste finnas någon sorts kombination av att vrida nycklar eller något sådant för att deaktivera den |
|
| jag vill ju inte montera bort den bara deaktivera den | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.