|
Sida 5 av 8
|
|
|---|---|
|
För att få bra körning borde lite motorväg vara inplanerad:) Mvh Asken |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Asken! Med min bil gäller cykelvägar i max 20km/tim,annars riskeras bullerskada! =) Mvh Patrik |
| Motorväg måste vi köra! | |
|
Jag diskuterade lite med starre idag, tar med mig en karta med lite förslag imorron. Undras om man ska åka überladdat, übergasat oder überklasse? Mvh Asken |
|
| Asken: när jag ser dina bilar så röstar jag på E31 850CiA 03/95! | |
| Motorvägen ut mot norrtälje är väl rätt fin om jag inte minns fel? | |
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men vad har du för ngt Uberladdat att åka med Asken!? D10:an har du väl inte kvar? En flaska Dom.P med låg_profil? Mvh Patrik |
| Jag hoppas få min bil friskförklarad imorgon av er, har haft diffusa bromsproblem som ej existerar enligt BMW. Har kanske blivit paranoid...? Vi får se | |
|
M635Csi: Bl a en DITEC/ J Sandell gul eldriven minijeep för pojkar upp till 80kg som försetts med eget minikärnkraftverk, män väger över 80kg:)) Eller en silverfärgad sak. Eller nått annat kul, det löser sig:) Jag har inga Dompa hemma men tar med en flaska Le Chevalier Asken-du-vet-vad så kan vi prova en sväng, inte fel:) 20km/h, lagom fart för dig kring Mantorp så du inte ställer till med något igen:))) Tobias 1980: Vi byter bilnycklar en sväng så kan du få dig en Asken-koll, brukar hitta något om det är fel.. Mvh Asken |
|
|
Erik G: Motorvägen ut mot norrtälje låter skitbra för jag ska till Grisslehamn efteråt :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Det blir bra Aken! Vädret ser ut att bli helt ok imorgon, jippie! |
|
|
Godmorgon! Det blir tvätt på OK Vällingby, Asken och starre ska också dit! Vi ses senare alla /Tobias |
|
|
Packar stora tvättkittet för sanering av Div 335:or:) Mvh Asken |
|
|
Hej! Hur länge är ni kvar på Brostugan? Är sugen på att svänga förbi för att kika på lite fina BMW's (Om jag är välkommen,hehehe). Men jag ska hämta lillgrabben vid 12:00 så jag undrar hur länge ni är kvar där? Mvh .............................. E55 AMG: www.photobucket.com/albums/y157/abalonee/E55AMG153.jpg |
|
|
12 är vi nog kvar skulle jag tro men inte mycket längre än så. Ska ju ut och köra lite också :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
Tackar för mig,kul att så många ändå dök upp så här på en spontanträff som denna! Mvh Patrik |
|
Godmiddag, Farbror Tretretti ska dricka massor med sprit i kväll, men om han trots det är vid medvetande i morgon tar han gärna en sväng förbi med Katten. Garanterat überladdad och med stans största träpaneler. Men det kan också bli sängläge och Treo... 330 Jaguaren påställd. Det är vår! |
|
|
Jag såg er precis vid Norrtälje hamn bla vit x3, svart 335 kombi,alpina B10 M5E39 osv |
|
|
Aha, jag har tagit fel på datum. Det förklarar det mesta... Hoppas det blev trevligt! Jaguaren påställd. Det är vår! |
|
|
Hej och tack Tobias1980, Hillstreet & Starre för ett bra initiativ. Och fint väder blev det också. Tyväär var jag tvungen att vara tillbaka i Solna 15.00, så jag kunde inte delta i ätandet.......men det går säkert flera tåg. Det plåtades ju en hel del, hoppas det delas med av bilderna..... Var lägger man dessa i såfall för gemensam åtkomst ? Trevligt och kul var det att få se lite ansikten på signaturerna också ! /Janne Janne E91 330D man 2006 med Promotech CR5+-box |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.