|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
När blir nästa gång då? :) No turbo skit only real power |
|
| Ja när blir det? Är rätt så nyinflyttad till sthlm/södertälje så det vore trevligt att lära känna bmw tokar här ifrån me. | |
|
Varför inte köra en träff helgen efter sommar däcken har monteras typ 5 april? |
|
| Låter som en bra ide | |
|
Verkligen! Var ett bra tag sedan sist nu! ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
| eller så kör man Vegabaren Haninge för dit hittar ju alla? + att man kan käka sthlms godaste burgers samtidigt!!!!! | |
|
Men då är det ju knappast någon Värmdö-träff? ;) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Värmdöträffen bör köras på värmdö kan jag tycka... Kör en annan träff på VEGAbaren, typ VEGATRÄFFEN? Kan alltid starta en ny träff... :) Danjel Min bil: Länk |
|
| Jag och zätan kan vara med från och med 19 april, oavsett var i Stockholmsområdet träffen skulle vara. Enda förutsättning: Vägen dit ska vara kurvig! :-D | |
| Blir det nån träff, eller? | |
|
Hej! Har precis införskaffat en ny kärra. Mina vänner är dock inte så glada i BMW-prat... därför undrar jag om det finns någon sådan i denna tråd =) Fika? //Hemmestabo |
|
| Jag har precis införskaffat mig en Bmw 525I 92 Touring. När har ni nästa träff? | |
|
Träff??? //Roger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.