|
|
|
|---|---|
|
Hämtade som sagt bilen igår, vilken underbar bil! Rekommenderas starkt! Utrustningslistan: Färg 475 475 Safirsvart Klädsel GCSW GCSW Tyg/Sensatec Svart Utrustning, paket 337 M Sportpaket 715 M Aerodynamikpaket 775 Individual innertak i antracit 4MG Interiörlist - Aluminium Glaciärsilver 704 M Sportfjädring 710 M Lädersportratt 2MG M Dubbeleker 207, 17 339 Shadowline högglans 481 Sportstolar 7RP Advantage 493 Förvaringspaket 530 Klimatanläggning 520 Dimstrålkastare 473 Armstöd fram Utrustning, fabriksmonterad 534 Klimatautomatik 540 Farthållare 249 Multifunktionsratt 521 Regnsensor 522 Xenonstrålkastare /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk | |
| Gratulerar till bilköpet! Det är som sagt en mycket bra bil (skriver en som är partisk). | |
| grattis :D vart det 5-dörrars eller 3-dörrars?? | |
| Gratulerar, hämtade själv en ny 120d i fredags. | |
|
Tack! En 5-dörrars. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
grattis till en fin bil, perfekt utrustade enlig mej kanske hifi system annars perfekt:P grattis ännu en gång:) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Grattis! | |
|
grattis: ja har själv funderat på en sån som en transportbil till och från jobbet då ja hatar stora och tunga bilar.men visst drar dom väldigt lite typ 0.7 l/milen eller? ja e helt novis på nya bilar förrutom deras diesel pumpar så hjälp mig gärna har ni upptäckt några nackdelar med era eller?? min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Vad gäller prestandan så förstår nog dom flesta inom autopower att det är ett onödigt ämne att diskutera om ni nu inte har missat de sista åren. ps. ja ska förövrigt lyfta fram bmw som världens snabbaste diesel sen 83. och min bil är nog ett svar på de eller? 400hk+/ 980kilo min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Enligt BMW ska ju 120d dricka 0,48 blandad körning vilket verkar vara svårt att komma ner till. Nu har jag dock inte kunnat köra så mycket p.g.a den här j-vla snön som kom i södra Sverige. (sitter 17" sommardäck på bilen) Men om jag inte minns fel så ligger förbrukningen nu på ~0,61 l/mil. Här finns lite mer info om 120d:s verkliga förbrukning: Länk Kan även tillägga att jag är super nöjd med bilen! /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Jag har en sådan bil och jag kommer ner till 0.49 enligt färddatorn. Pendlar en del i jobbet så nu har den gått 2300mil sedan jag fick den i Oktober. Mycket nöjd med bilen än sålänge. Kan säga att jag kör inte så snällt med bilen utan ligger runt 110-120km/h hela tiden med den förbrukningen. Dock skall det tilläggas att så fort ja kommer in i stan ökar förbrukningen direkt. Dock är det ju vinter nu så man kan ju inte testa STOP AND GO rikigt och se om det gör någon skilland. |
|
|
runt 0.5-0.6 låter ju sjukt bra med tanke på hk och vikt, då ska ja fara förbi bmw i veckan och kika på en. min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.